Hotel Presidente(San José)
  • Gratis parkeren
Hotel Santo Tomas(San José)
Balmoral Hotel(San José)
  • Gratis parkeren
Barcelo San Jose(San José)
Bookit.com
  • Gratis parkeren
Hotel Aranjuez(San José)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Cocoon Hotel(San José)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Del Rey(San José)
  • Restaurant
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste 2 nachten in CR hier verbleven. Ruime kamers, lekkere bedden. Badkamers klein, maar voldoen. Lekker ontbijt. Park La Sabana een paar minuten lopen. Helaas niet op loopafstand van het centrum, dat was bij nader inzien toch wel leuk geweest.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
SofiaHon, Gerente van Apartotel La Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Bedankt voor uw recensie! Zo blij dat je genoten van je verblijf bij ons! We zijn een beetje uit het centrum van San José, niet in het hart van het centrum. Hoewel dit betekent dat er een klein wandeling nodig is om naar het historische centrum te komen, betekent dit ook dat u weg bent van het geluid en gedoe van het stadscentrum. Dicht genoeg om te genieten, en ver genoeg om te voelen alsof je in de oase in het midden van de stad bent!

Bedankt voor het schrijven, ik hoop dat we je binnenkort weer op de hoogte hebben! Beste wensen!

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net kleinschalig hotel met verschillende faciliteiten. De kamer die wij hadden (2 slaapkamer appartement) beschikt over keuken en zitgedeelte die allebei ruim opgezet zijn. Parkeren op het hotelterrein zelf mogelijk!

Mooi zwembad en goede internet verbinding. Een zeer goed en divers ontbijt in de ochtend! Kortom, goed hotel dichtbij de luchthaven en het centrum van San Jose.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
SofiaHon, Gerente van Apartotel La Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Hartelijk dank voor uw opmerkingen! We zijn zo blij dat u van je verblijf genoten hebt, en dat je verbonden kan blijven met ons sterke WiFi-netwerk! Wij hebben een breedband draadloos netwerk in het hele hotel met back-up internetleverancier, zodat u altijd snel en betrouwbaar bent binnen handbereik! Ik hoop u de gelegenheid te hebben om u binnenkort weer te hosten. Beste wensen!

7 maart 2017 beoordeeld

Na een lange vlucht prima hotel om aan te komen. Vriendelijke ontvangst, goede service en schone kamer. Buffetontbijt was goed met voldoende keuze. Van brood tot fruit tot bonen met rijst. Loopafstand naar het centrum is ongeveer 10 minuten.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
SofiaHon, Gerente van Apartotel La Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2017

Hartelijk dank voor je recensie jou! Zo blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons !! De mooie dames in de keuken zijn niet alleen de vriendelijkste mensen die je ontmoet, ze zijn ook zeer getalenteerde !! Elke dag ze voor te bereiden vers zelfgebakken brood, perfect om te gaan met je 's ochtends koffie!

Hoop om meer nieuwe recepten volgende keer dat u een bezoek, met vriendelijke groet!

13 januari 2017 beoordeeld

Naar een lange vlucht werden we heel gastvrij ontvangen bij La Sabana. Er wad iets mis met de creditcard maar we konden eerst lekker douchen en naar bed. Geen probleem dat we het morgen zoude uitzoeken.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
SofiaHon, Gerente van Apartotel La Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Hartelijk dank voor je recensie jou! Zo blij dat konden wij u van harte welkom en bieden een broodnodige rust en vrede na een lange vlucht. Service is onze eerste prioriteit, zo blij dat je kon dat te ervaren! Hoop te kunnen om opnieuw serveren u zeer binnenkort. Beste wensen!

25 augustus 2016 beoordeeld

Een vriendelijke plek op een beetje afgelegen plek in San Jose. Zeer aardig personeel, kamers zijn gedateerd maar voldoende. Wij hadden kamer met uitzicht op parkeerplaats, was iets minder. Maar verder een fijne plek, bij een leuk stadspark, lekker zwembad en heerlijk ontbijt. Prima start van onze reis!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
SofiaHon, Gerente van Apartotel La Sabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dank u voor uw opmerkingen die u ! We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf , in het bijzonder onze service en ontbijt. Een van onze belangrijkste kenmerken is dat we graag onze gasten te verwennen !

Ik ben erg blij te kunnen melden dat we in het midden van de volledige renovatie van alle keukens in onze appartementen . Op uw volgende bezoek krijgt u een compeltamente nieuwe en bijgewerkte keuken ! Wij hopen het snel te laten zien !

Bedankt voor je tijd en wensen u een goede dag , groeten !