Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (467)
Beoordelingen filteren
467 resultaten
Waardering van reizigers
255
131
53
20
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
255
131
53
20
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 467 beoordelingen
Beoordeeld op 3 februari 2015 via mobiele applicatie

Net hotel aardige receptie. Ligging ok, maar wordt geadviseerd niet in donker naar buiten te gaan. Dat geld voor heel de stad. Hotel is ok ontbijt ok maar absoluut geen feestje. Avond eten ook gewoontjes maar dat zijn we onderhand gewend in Costa Rica

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Bedank Peter L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 april 2013

Prima hotel in het oude koloniale deel van San José. Rustig met een goede keuken en op loopafstand van het centrum.
Goede service en transport naar luchthaven en busstations in eigen beheer.
Mooie kamers, goede bedden, hygienisch en rustig

  • Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Reiziger53
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 13 mei 2018

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura B, General Manager van Hotel Dunn Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura B, General Manager van Hotel Dunn Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura B, General Manager van Hotel Dunn Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken