Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie

Enkele jaren geleden waren we ook 2 nachten in dit hotel, dat ons toen opviel door de mooie entree en het sfeervolle en schaduwrijke terras ad voorkant. Het ligt bovendien in een leuke buurt (waar er niet veel van zijn in SJ), met een paar goeie eetgelegenheden in de buurt. Kamers zijn ok en schoon, personeel id receptie spreekt goed Engels, is zeer attent en hulpvaardig.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2017

Een fijn hotel in een rustige straat. Op loopafstand van het stadscentrum en een pinautomaat om de hoek. Een zwembad om lekker af te koelen. De kamers waren schoon en het bed was fijn, wel wat gehorig. Het personeel was vriendelijk. Het restaurant is prima. Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het familie hotel is een prima plek om als uitvalsbasis te gebruiken als je te voet de mooie plekken van San Jose wil bezoeken. Het hotel is rustig en voorzien van een heerlijke binnen plaats met een pierenbadje. Er zijn veel knusse zitplekjes, zowel binnen als buiten. Er zijn heerlijke veranda's, kortom, de volgende keer zouden we hier weer naartoe gaan.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 12 november 2015

Het hotel Don Carlos in San Jose ademt een gezellige koloniale sfeer.
Het personeel is er zeer vriendelijk. Minpuntje is de trap om naar je kamer te gaan.
Met de bagage is het niet echt handig.
Er zijn er een paar gezellige zithoekjes om rustig lekkere koffie te drinken.
Er Is geen taxi nodig om de stad in te trekken. En er is WiFi.
Een aanrader voor een kort verblijf.

Kamertip: De eerste verdieping heeft ruime kamers.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 4 oktober 2015

Wij zijn hier maar heel kort gebleven in verband met een doorreis. Eerste indruk van het hotel was goed.
Badkamer heeft alle basis benodigdheden, er is een kluisje aanwezig, er ontbreekt airco maar dit is ook niet nodig.
Wij waren met 2 personen en kregen een 1 persoon kamer met één zeer klein bed, het hotel was het hier niet mee eens.
Gelukkig maar 1 nacht voor ons.

Datum van verblijf: oktober 2015