Beoordeeld op 24 mei 2017

Veel kamers hebben tuindeuren naar een schitterende privé tuin. het restaurant van Grano de Oro is duur, maar het eten is geweldig goed. Ook het ontbijt is prima. Het personeel zeer service gericht en zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht doorgebracht op doorreis. Zeer mooie kamer met klein eigen afgeschermd stukje tuin! Prima badkamer. Eigen badjas. Koffiezetter op kamer.
Restaurant hebben we niet gebruikt.
Formeel personeel.
Zeer makkelijk per auto bereikbaar!
Van hieruit hadden we eindelijk mobiel bereik om internationaal te kunnen bellen. Hetgeen elders in Costa Rica bijna niet te doen was.
Goede WiFi ook.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 8 maart 2016

Prachtig pand in de hoofdstad van Costa Rica, mooie verzorgde kamers, iets te ver van het centrum af om te voet te gaan maar heeft zelf een erg goed restaurant met een mooie patio waar je buiten kan eten. Personeel was erg vriendelijk.

Kamertip: Standaard kamers zijn iets te klein maar voor een nacht ok.
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 17 februari 2016 via mobiele applicatie

Zelden in zo een mooi hotel geslapen. Het bevindt zich in een prachtig Victoriaans pand en bij de ontvangst proef je de klasse van het hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De kamers zijn keurig ingericht en schoon en de bedden liggen fantastisch. Het hotelcomplex ligt op 20 minuten lopen van het centrum van San José. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 7 januari 2016

Prachtig hotel met romantische uitstraling. Het geheel is mooi en luxueus ingericht. De kamer die wij hadden was sfeervol en zorgvuldig ingericht. Heerlijk om in te verblijven. De bedden slapen goed en op de kamer zijn koffie/theefaciliteiten aanwezig. Ook het sanitair is luxe en schoon.
Het diner in het restaurant was voortreffelijk.

Datum van verblijf: december 2015