Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Bovengemiddeld hotel. Luxe uitstraling van de entree en zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers, groot maar wel midden Amerika dus veel donker hout. Kingsize bed. Heerlijk. Veel 50 plussers, dat dan weer wel.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 januari 2019

In her hotel hbben we niet verbleven (we zaten in het tegenoverliggende Balmoral hotel), maar El Presidente heeft een leuke trendy uitstraling.
Wel lazen we positieve recensies over het rooftoprestaursnt en -bar.
De ligging is erg leuk, ook in de bar binnen is de sfeer erg leuk.

De cocktails zijn redelijk goed hoewel de mojito was slap was.
We hebben een leuk goirgerecht besteld, de ceviche-toren, met 4 soorten vegetarische groenten (oa zoete aardappel en platano) in ceviche bereiding, allemaal net met een wat andere smaak. Dat beloofde veel goeds, dus daarna ns en we de seabass met kruidenkorst. Hoewel de smaken gied waren, vonden we het wel erg jammer te merken dat de seabass niet vers meer was en een beetje taai.
Al met al een leuke ervaring, maar vonden we de niet verse vis tich wel wat bedenkelijk.
De drankjes zijn behoorlijk stevig geprijsd.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een goede ligging in het centrum. Onze kamer was prima en het personeel was erg vriendelijk. Verder is het hotel erg schoon en is het ontbijt zeer goed. Een aanrader voor als je een hotel in san jose zoekt.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Goed hotel in het centrum van San Jose , nette en schone kamer
Ontbijt was perfect! Vriendelijk personeel die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Cafe is ook leuk, beetje prijzig..

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel bezocht aan het begin en eind van onze reis door Costa Rica. De kamer was erg netjes en het had een heerlijke douche. Het ontbijt was goed en veel. Angie en haar collega’s hebben ons bij de receptie goed geholpen. We hadden foto’s gekocht bij de canopy en die stonden niet op de USB stick. Angie heeft ze gebeld en daardoor hebben wij de foto’s alsnog gekregen. Top service!

Datum van verblijf: augustus 2018