Beoordeeld op 20 november 2017

Zeer behulpzaam personeel. Erg mooi en stijlvol hotel. Erg schoon en hygiënisch. Ideaal gelegen in centrum van de stad. Uitgebreid en goed ontbijt. Goed begin of einde van de reis in Costa Rica. Mogelijkheid om koffers te stallen tijdens excursie naar Tortuguero.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 november 2017

Mooi modern hotel midden in het centrum van San José. Gelegen aan de Hoofdwinkelstraat op loop afstand van de bezienswaardigheden.

Ruime strakke kamers met complete badkamer.
Gratis Wi-Fi aanwezig en ontbijt.

Vriendelijk personeel.
Gratis parkeerplaatsen, wel van te voren door geven dat je met auto komt.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Fijn hotel het is er erg schoon en ontbijt is prima. De liggen van het hotel is ook prettig in de buurt van veel winkels en restaurants. De kamers zijn ruim en de douche ruimte is ook groot genoeg. Verder is er 24 uur receptie.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Aan het begin en einde van onze rondreis Costa Rica hier verbleven. Personeelijk bij de receptie is erg vriendelijk en helpt waar kan.
Fijne kamers met goede airco. Badkamer ook netjes, alleen jammer van het akelige harde tl licht.
Ontbijt was prima, gemiddeld voor heel Costa Rica.
Goede wifi in lobby en op de kamer.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Beide malen zijn we vriendelijk en gastvrij ontvangen door het personeel. De kamers zijn schoon, hebben airco, kabel tv, wifi en een prima douche. Bij ons tweede verblijf kregen we een upgrade, waardoor we een jacuzzi op de kamer hadden, lekker hoor! Het ontbijtbuffet is uitgebreid en dus voor ieder wat wils. Daarnaast beschikt het hotel over een restaurant/ bar met dakterras, een mooie plek voor een hapje of een drankje. De directe omgeving is niet zo spannend, gewoon midden in de drukke hoofdstad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner