Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.723)
Beoordelingen filteren
1.724 resultaten
Waardering van reizigers
573
599
323
129
100
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
573
599
323
129
100
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.724 beoordelingen
Beoordeeld op 10 mei 2018

Ik heb het genoegen mogen smaken om in het Radisson te kunnen overnachten, ik had in mijn eentje een geweldige suite tot mijn beschikking ,van alle gemakken voorzien. fijn personeel, prima ontbijt, Het restaurant was ook goed, alles was tiptop in orde. Prettige ligging, mijn volgende verblijf in San Jose zal met zekerheid in het Rdisson worden dooorgebracht.

Kamertip: Ik zat op de 4e verdieping met hele luxe suites incl een besloten gym, alleen toegankelijk voor de gasten van de 4e verdieping.
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank PatriekW
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sergio R, Manager van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018
Google-vertaling

Vielen Dank für Ihr Feedback und dass Sie sich die Zeit genommen haben, über Ihre Erfahrungen zu schreiben. Wir freuen uns zu lesen, dass Sie Ihren gesamten Aufenthalt genossen haben. Und wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 november 2017

Groot hotel even ten noorden van San José.
Het hotel is niet de nieuwste meer.
Kamers zijn groot maar komen uit geleefd over.
Zoals kapotte lampen en vieze vloerbedekking.

Geen batterijen in de afstandsbediening.
Kluis is kapot.
Complete badkamer met regendouche. Alleen jammer dat er maar een klein straaltje water uit komt.
Zeep enz worden niet bijgevuld.
Het maakt niet uit hoe lang je hier overnacht je krijgt maar 1 flesje water per persoon per boeking.

Ontbijt is slecht/matig voor zo'n hotel.

Zwembad area is sterk verouderd en veel achterstallig onderhoud.

Let op het hotel ligt in een gebied waar het verkeer bijna 24 uur per dag vast staat. Een rit naar het vliegveld kost je al gauw 90 minuten en naar het centrum 60 minuten.

Dus even de stad in of naar een shoppingmall het kost veel tijd.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank jf050
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meryen U, Guest services van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you so much for sharing your comments, but also for taking the time to share your experience.
We really work as hard as we can to make our great guests, such as yourself, feel welcomed, appreciated and as comfortable as possible. Our staff is always happy to exceed your expectations; we use our values to improve every day and make the guests feel comfortable in their stay.
This is not the kind of experience we want our valued guests to have. We apologize for all inconveniences you experienced during your stay with us.
Your feedback will serve as a key tool for us, so we can continually improve our services.
We appreciate your opinions and it will be an honor if you consider as again in the future.
Sincerely,
Meryen Ureña

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier alleen geslapen na aankomst in Costa Rica. De volgende ochtend gingen we meteen door. Bed was lekker, sliepen alleen naast het zwembad filter en dat zorgde voor herrie 's nachts. Ontbijt was prima en divers. Gebouw kan wel een update gebruiken, maar ach, voor ons prima!

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank reneekrommedijk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meryen U, Guest services van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2017

Dear Renée
Dank u voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om uw ervaringen met ons te delen.
We zijn blij dat we hebben gekozen tijdens een bezoek aan het gebied.
Wij betreuren het ongemak dat je hebt ervaren tijdens uw verblijf. Wij waarderen uw opmerkingen en aanbevelingen helpen ons te blijven verbeteren, elke dag.
We hopen dat we de eer hebben om hier weer te verwelkomen.
Hartelijk,
Meryen Ureña

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 februari 2016

Mooi ogend hotel maar is dringend aan een update toe. Kranen in de badkamer vallen uit elkaar bij gebruik. Groezelige mini-bar. Wel zeer vriendelijk personeel en lekker en uitgebreid ontbijt. Goed voor één nacht.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Rudi G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2015

Ik besloot te verblijven in het hart van San Jose omdat de rondleidingen die wilde maken van hier vertrekken. Ik koos toevallig het Radisson hotel en ik ben blij met mijn keuze. De receptionisten waren geweldig. De kamers zijn groot en zeer schoon en comfortabel. Dus als je naar San Jose besluit te gaan, probeer het Radisson eens. U zult niet teleurgesteld worden.

Bedank MsLucyNMB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Everchacon, Guest Relations Manager van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write this review.


We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel and more than that know that we meet your expectations.

Sincerely,

Ever Chacon
Front Desk Manager
Radisson Costa Rica
506-2010600

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken