Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.492)
Beoordelingen filteren
1.492 resultaten
Waardering van reizigers
497
527
287
105
76
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
497
527
287
105
76
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.492 beoordelingen
17 november 2017 beoordeeld

Groot hotel even ten noorden van San José.
Het hotel is niet de nieuwste meer.
Kamers zijn groot maar komen uit geleefd over.
Zoals kapotte lampen en vieze vloerbedekking.

Geen batterijen in de afstandsbediening.
Kluis is kapot.
Complete badkamer met regendouche. Alleen jammer dat er maar een klein straaltje water uit komt.
Zeep enz worden niet bijgevuld.
Het maakt niet uit hoe lang je hier overnacht je krijgt maar 1 flesje water per persoon per boeking.

Ontbijt is slecht/matig voor zo'n hotel.

Zwembad area is sterk verouderd en veel achterstallig onderhoud.

Let op het hotel ligt in een gebied waar het verkeer bijna 24 uur per dag vast staat. Een rit naar het vliegveld kost je al gauw 90 minuten en naar het centrum 60 minuten.

Dus even de stad in of naar een shoppingmall het kost veel tijd.

  • Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank jf050
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meryen U, Guest services van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you so much for sharing your comments, but also for taking the time to share your experience.
We really work as hard as we can to make our great guests, such as yourself, feel welcomed, appreciated and as comfortable as possible. Our staff is always happy to exceed your expectations; we use our values to improve every day and make the guests feel comfortable in their stay.
This is not the kind of experience we want our valued guests to have. We apologize for all inconveniences you experienced during your stay with us.
Your feedback will serve as a key tool for us, so we can continually improve our services.
We appreciate your opinions and it will be an honor if you consider as again in the future.
Sincerely,
Meryen Ureña

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier alleen geslapen na aankomst in Costa Rica. De volgende ochtend gingen we meteen door. Bed was lekker, sliepen alleen naast het zwembad filter en dat zorgde voor herrie 's nachts. Ontbijt was prima en divers. Gebouw kan wel een update gebruiken, maar ach, voor ons prima!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Bedank Sightseer378663
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meryen U, Guest services van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Dear Renée
Dank u voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om uw ervaringen met ons te delen.
We zijn blij dat we hebben gekozen tijdens een bezoek aan het gebied.
Wij betreuren het ongemak dat je hebt ervaren tijdens uw verblijf. Wij waarderen uw opmerkingen en aanbevelingen helpen ons te blijven verbeteren, elke dag.
We hopen dat we de eer hebben om hier weer te verwelkomen.
Hartelijk,
Meryen Ureña

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 februari 2016 beoordeeld

Mooi ogend hotel maar is dringend aan een update toe. Kranen in de badkamer vallen uit elkaar bij gebruik. Groezelige mini-bar. Wel zeer vriendelijk personeel en lekker en uitgebreid ontbijt. Goed voor één nacht.

  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank RudiGeryl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
31 augustus 2015 beoordeeld

Ik besloot te verblijven in het hart van San Jose omdat de rondleidingen die wilde maken van hier vertrekken. Ik koos toevallig het Radisson hotel en ik ben blij met mijn keuze. De receptionisten waren geweldig. De kamers zijn groot en zeer schoon en comfortabel. Dus als je naar San Jose besluit te gaan, probeer het Radisson eens. U zult niet teleurgesteld worden.

Bedank MsLucyNMB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Everchacon, Guest Relations Manager van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write this review.


We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel and more than that know that we meet your expectations.

Sincerely,

Ever Chacon
Front Desk Manager
Radisson Costa Rica
506-2010600

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 mei 2013 beoordeeld

Prima hotel, dicht bij het centrum gelegen. Ruime kamers, uitstekend, verstelbare (massage)bedden. Alles schoon en netjes onderhouden .Uitgebreid ontbijtbuffet,zeer redelijke prijzen en zeer vriendelijk personeel. Tip: vraag om een kamer aan de binnentuin. Mooier uitzicht en geen stads- of verkeersgeluiden.

Verbleef: mei 2013, reisde met familie
Bedank Paul_Bras
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RD_GuestService, Guest Relations Manager van Radisson Hotel San Jose Costa Rica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2013
Google-vertaling

Greetings from San Jose Costa Rica Radisson

tout notre personnel, nous vous remercions pour vos bons commentaires et votre note de 4 étoiles sur Trip Advisor sommes extrêmement reconnaissants de nous avoir choisi pour votre séjour à San Jose, nous espérons avoir l'occasion de les voir à nouveau dans la région et nous espérons surmonter leur attentes dans une prochaine visite.

Cordialement

Jose Pablo Zarzosa M.
Guest Service Manager
Radisson San Jose
TEL2010-600 EXT 5555

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken