Beoordeeld op 8 december 2018

Prima hotel en voorzieningen. Jammer dat er geen enkele mogelijkheid is voor een late check out alleen bij volle bijbetaling, dus een nacht extra bijboeken. Service lager gewaardeerd omdat er geen late check out mogelijk is.
Bij aankomst fruit en flesjes water op de kamer, dat is top. Het systeem van premium snap ik niet helemaal. Wij hadden 3 data geboekt en één daarvan was premium, geen idee waarom de ene dag wel en de andere dag niet.
Nog een gekke regel is dat de lagere verdiepingen een minibar hebben, maar deze zit op slot, snap ik ook niets van.

Kamertip: Vraag een premium kamer op de hogere verdiepingen.
Datum van verblijf: december 2018
Channel M, Director de Relaciones Públicas van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Dear Guest
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.
Best regards,
Carlos Ruíz,

Beoordeeld op 29 juli 2018

Top hotel. Schoon, fijn en stil. Heerlijk ontbijt, fijn zwembad en heerlijke bedden. San Jose onaantrekkelijke stad en niet de moeite waard om daar te overnachten. Binennstad is met een taxi (10:12 dollar) op 10 min afstand. Vliegveld op 15 min afstand. Gegarandeerd goed hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Channel M, Director General van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Guest

First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Barceló San José hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations.

We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

Best regards,
Carlos Ruíz,

Beoordeeld op 21 september 2017

Een prima hotel voor een eerste of laatste overnachting vlak bij het vliegveld. Voor een Barcelo was de aanbieding die wij hadden gunstig geprijsd. Het is wel een groot hotel dus neit heel persoonlijk. De dame achter de receptie verstond haar vak en wist het ontvangst wel persoonlijk te maken. Het is enigzins out-dated maar zeker geen tegenvaller.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Channel M, Gerente van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2017

Dear Traveler

Best Regards,
Carlos Ruíz

Beoordeeld op 19 augustus 2017

Uitstekend. De service is perfect geregeld. Het restaurant is goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is een shuttle van en naar de luchthaven. Toerist bureau in het hotel. Beveiliging in orde.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Channel M, Director General van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Dear Guest

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

Best Regards
Carlos Ruíz

Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

De afgesproken gratis shuttle van het hotel stond keurig op het vliegveld op ons te wachten. Voor onderweg (kleine 10 minuten rijden) kregen we zelfs een flesje water.

Inchecken ging snel. Kamer en badkamer waren netjes, wel oogt alles wat gedateerd. Bij aankomst stonden er flesjes water in de kamer, echter voor de andere nachten (we verbleven 3 nachten) kregen we geen nieuwe flesjes. Ook kregen we geen nieuwe koffiezakjes voor de laatste dagen. Bedden lagen comfortabel. Hotel is wel wat gehorig.

Ontbijt is prima. Eieren worden naar wens voor je bereid.

Bij het hotel is een groot zwembad met comfortabele ligbedden.

Al met al een prima verblijf, het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Verwacht echter geen 5 sterren niveau.

Datum van verblijf: augustus 2017
Channel M, Director General van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Dear Guest

We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Barceló San José was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.

Best Regards
carlos Ruíz