Beoordeeld op 21 september 2017

Een prima hotel voor een eerste of laatste overnachting vlak bij het vliegveld. Voor een Barcelo was de aanbieding die wij hadden gunstig geprijsd. Het is wel een groot hotel dus neit heel persoonlijk. De dame achter de receptie verstond haar vak en wist het ontvangst wel persoonlijk te maken. Het is enigzins out-dated maar zeker geen tegenvaller.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Channel M, Gerente van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2017

Dear Traveler

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

Best Regards,
Carlos Ruíz

Beoordeeld op 19 augustus 2017

Uitstekend. De service is perfect geregeld. Het restaurant is goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is een shuttle van en naar de luchthaven. Toerist bureau in het hotel. Beveiliging in orde.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Channel M, Director General van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Dear Guest

Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

Best Regards
Carlos Ruíz

Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

De afgesproken gratis shuttle van het hotel stond keurig op het vliegveld op ons te wachten. Voor onderweg (kleine 10 minuten rijden) kregen we zelfs een flesje water.

Inchecken ging snel. Kamer en badkamer waren netjes, wel oogt alles wat gedateerd. Bij aankomst stonden er flesjes water in de kamer, echter voor de andere nachten (we verbleven 3 nachten) kregen we geen nieuwe flesjes. Ook kregen we geen nieuwe koffiezakjes voor de laatste dagen. Bedden lagen comfortabel. Hotel is wel wat gehorig.

Ontbijt is prima. Eieren worden naar wens voor je bereid.

Bij het hotel is een groot zwembad met comfortabele ligbedden.

Al met al een prima verblijf, het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Verwacht echter geen 5 sterren niveau.

Datum van verblijf: augustus 2017
Channel M, Director General van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Dear Guest

We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Barceló San José was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.

Best Regards
carlos Ruíz

Beoordeeld op 14 december 2015

Hotel voortreffelijk. Kamers voldoen aan alle eisen. Personeel buitengewoon vriendelijk en staat klaar voor alle eventualiteiten. Het ontbijt is ruim voorzien en geschikt voor ale smaken. Lokaal al s ook Intercontinentaal en English.

Datum van verblijf: november 2015
Channel M, Director de Relaciones Públicas van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2015

Estimado Henri
Agradecemos el tiempo que se tomó para compartir esos comentarios tan positivos acerca de nuestro Hotel.

Nos enorgullece saber que disfruto de las habitaciones, deliciosa comida, zonas verdes; y por supuesto de nuestro personal que siempre se encontrara en la mejor disposición de atender y dar el mejor servicio a nuestros huéspedes.

Esperamos poder recibirle de regreso en un futuro cercano

Cordialmente,

Katherine Rojas
Dirección Comercial

Beoordeeld op 5 augustus 2015

Groot hotel van alle gemakken voorzien. Wij hadden een premium arrangement waarbij we gebruik konden maken van een ruimte met lekkere hapjes en drankjes. Erg luxe! Het hotel ligt op 10 km afstand van het vliegveld en ook zoiets van het centrum. Het ligt aan een drukke stadssnelweg, maar daar hebben we verbazingwekkend weinig last van gehad. Groots ontbijtbuffet. Toen we 's ochtends om 4.00am moesten vertrekken naar het vliegveld stond een ontbijtbox klaar en stond de shuttle bus op ons te wachten.

Kamertip: Wanneer een feest in de grote zaal is gepland kun je ivm geluidsoverlast het best een kamer aan stadionzijde nemen.
Datum van verblijf: juli 2015
Channel M, Gerente van Barcelo San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2015

Estimado Gerwin:

Gracias por compartir su experiencia, y le agradecemos por habernos hecho parte de sus vacaciones durante su vista a Costa Rica.

Nos alegra saber que disfruto plenamente de su estadía en nuestras habitaciones con el servicio del club Premium.

Le damos las gracias por sus comentarios y esperamos recibirles nuevamente en nuestro hotel o en otro Barcelo Hotels & Resorts.

Cordialmente,

Alex Tenorio