Beoordeeld op 10 augustus 2014

Een beetje een rommelbuurt maar een heel goed onderhouden oud gebouw , op zich al de moeite om er te logeren . Heel vriendelijk personeel die alles doet om je te helpen ook in soms noodgevalen en als het nog niet lukt dan staat Thomas , de Amerikaanse baas , er onmiddelijk . Uit ervaring kan hij je ook alle informatie geven over de beste manier om je reis in het land te organiseren volgens ieders eigen wensen . Perfecte ligging bij het centrum .

Datum van verblijf: juli 2014
AdvisorHST, Owner van Hotel Santo Tomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2014

Hola Van Hove, Grote recensie en een waar genoegen om u en uw familie te ontmoeten. Hield assisteren met uw reisinformatie en erg leuk om u bij uw terugkeer te zien, afgelopen nacht voor vertrek terug naar België. Costa Rica een geweldige plek om te zien en we hebben een uitstekende locatie om het te doen uit! Dank je wel voor de mooie beoordeling. Warmste groeten Thomas

Beoordeeld op 22 april 2014

Ligt centraal in de oude binnenstad van San Jose, 500 meter van het goudmuseum en allerlei winkels, eetgelegenheden.Kamers zijn ruim,netjes,en goed onderhouden.Mooi tuintje met zwembad en jacuzzi, vriendelijk personeel.Ontbijt is lekker maar beetje weinig, maar je betaalt hier ook niet echt veel, dus niet klagen.Wifi werkt goed,

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op zwembad, is rustiger en de wifi werkt er beter
Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde alleen
AdvisorHST, Owner van Hotel Santo Tomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2014

Hoi Patrik, Grote Review, bedankt, Thomas

Beoordeeld op 5 maart 2014

Een prima hotel, op loopafstand van het centrum. We hadden een kamer op de begane grond, schoon, groot, heerlijke douche met warm water, maar een beetje gehorig. Zeer vriendelijke en behulpzame staf. Het ontbijt was een beetje saai.

Kamertip: Vraag een kamer op de tweede verdieping. De houten vloeren zijn nogal gehorig als je beneden ligt.
Datum van verblijf: februari 2014
AdvisorHST, Owner van Hotel Santo Tomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2014

Hola Annelies, WOW! Happy Ending om een ​​reis, dat is geweldig. Uitstekende om te weten dat we geholpen om blijvende herinneringen te creëren voor uw Costa Rica Adventure. Dank U voor de mooie beoordeling. Safe Travels Thomas

Beoordeeld op 17 september 2012 via mobiele applicatie

fijn en veilig hotel met zwembadje en jacuzzi. wij hadden gewoon een standaardkamer ; prima bed, ruim genoeg. badkamer met warm water, super!
Vriendelijke mensen bij de receptie. De ontbijtjongen ( niet de oudere man) was nou niet bepaald behulpzaam te noemen. Ontbijt vrij eenvoudig in vergelijk met goedkopere hotels.
Pluspunt is de centrale ligging, alhoewel San Jose nou niet bepaald Amsterdam te noemen is qua fraaiheid.
Dicht bij het Carribian busstation, nog geen 10 min lopen.
Voor ons was dit het prettigste hotel waar wij verbleven in San Jose , maar ook verre weg het duurste.
Ondanks de prijs zou ik hier een volgende keer zeker weer boeken

Datum van verblijf: september 2012
AdvisorHST, Owner van Hotel Santo Tomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2013

Hello IjsduikertjeTP, Wonderful recensie heb je geschreven voor ons. Ja, we hebben een zeer geschikte locaties om te wandelen naar alle bezienswaardigheden en is ideaal voor tour ophalen en afzetten. We hebben veel gezinnen die hier met hun kinderen en echt genieten van het zwembad, lekker warm bubbelbad en waterglijbaan!
Nogmaals bedankt zoveel Thomas

Beoordeeld op 27 januari 2012

Mooie ruime kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel. Behulpzame eigenaar en een goede keuken.

Datum van verblijf: januari 2012

Hoi Ellen, ja veel van onze kamers zijn zeer ruim en met een 5 meter hoge plafonds en handgemaakte tegelvloeren of mooi hout. Wij bieden 24/7 tour en reizen service en de locatie is slechts 4 blokken van de centrale laan en alle attracties. We hebben veel Nederlanders famlies verblijf bij ons hier tot enkele dagen aanpassen en tehn beginnen ze gaan. En de meeste van de tijd hun laatste avond hier ook. Warmste Groeten Thomas