Beoordeeld op 19 januari 2020

Mooi hotel, lekker ontbijt, ruime kamers. Terrasje aan de voorkant waar je ook kunt ontbijten. Stijlvol interieur. Personeel is attent. Op loopafstand van het centrum om het jade museum en andere attracties te bekijken.

Datum van verblijf: december 2019
Fleur L, Gerente van Hotel Fleur de Lys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020

Geachte klant, ik ben blij dat u kunt genieten van ons typisch Costa Ricaanse ontbijt. Het terras van het hotel wordt genoten door onze klanten, zowel voor het ontbijt als voor koffie en het lezen van een boek. Onze locatie is bevoorrecht om te ontmoeten en het stadscentrum, waardoor ze alle bezienswaardigheden van de hoofdstad op zeer korte afstand hebben. Ik hoop dat we snel kunnen bezoeken en heel erg bedankt voor uw opmerkingen.

Beoordeeld op 12 september 2019

Dit roze hotel straalt charme uit. Na een hartverwarmende ontvangst door een vlotte, Engelssprekende dame zichten we onze weg naar de kamer. Wat een mooi interieur! stijlvol, netjes ingericht. De kamer was ok, sanitair wat verouderd maar een goede douche. We verbleven hier 2x op onze reis. De tweede keer sliepen we in de luxe kaler " fleur de lys". Mooie , grote kamer met bad en douche. Ontbijt standaard en ok.
Een minpunt is het gebrek aan geluidsisolatie, zowel tussen de kamers onderling, als het straat lawaai.
Een ideaal hotel voor één nachtje San José. Prijs kwaliteit dik ok!

Datum van verblijf: september 2019
Fleur L, Gerente van Hotel Fleur de Lys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Geachte klant, wij stellen uw waardevolle mening over uw verblijf in ons hotel zeer op prijs. Onze klanten waarderen het Victoriaanse concept dat het hotel siert. De Fleur de Lys-kamer heeft een natuurlijke helderheid die wat rust en kalmte uitstraalt, evenals heldere kleuren die de vreugde in de omgeving behouden. Ontbijt heeft typische Costa Ricaanse opties, evenals ontbijtgranen, fruit, yoghurt en gebak opties, ik ben blij dat je het aangenaam vond. Omdat het in het centrum van de stad ligt, is het gebruikelijk om bepaalde geluiden van buitenaf te zien; Onze receptionisten bieden oordoppen aan om een betere slaapkwaliteit te combineren. Ik hoop dat je ons weer bezoekt als je weer in San José bent. Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een mooie centrale locatie bij het centrum van san José. Personeel is vriendelijk en de kamers netjes. Wel is er alleen koffie en geen thee in de kamers. Het bed sliep goed maar het hoeslaken was een drama doordat ie loslag. De douche was superfijn.

Datum van verblijf: juni 2019
Fleur L, Gerente van Hotel Fleur de Lys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Geachte klant, hartelijk dank voor het nemen en de tijd en het schrijven over uw ervaring en Fleur de Lys. De locatie van het hotel wordt goed gewaardeerd door de gasten die zeer dicht bij de bezienswaardigheden van San Jose zijn. We zullen uw opmerkingen op de sheets nemen en overwegen om de klantervaring te verbeteren. Ik vind het jammer dat je me niet had en belde toen ze er waren en dat het hotel dit probleem meteen had opgelost. We hopen dat je ons opnieuw bezoekt en in de nabije toekoms

Beoordeeld op 16 juni 2019

Ideale locatie in het centrum. Het hotel is netjes en ze zijn vriendelijk. De kamers netjes, fijne douchestraal maar een rampbed. Los hoeslaken wat omhoog kruipt. Rokers mogen alleen buiten aan de straat roken, helaas wordt je daar steeds lastig gevallen door zwervers of verkopers.

Datum van verblijf: juni 2019

Geachte klant, hartelijk dank voor uw opmerkingen. Ons personeel beheert een hoge mate van netheid om de kamers te onderhouden en een optimale conditie mogelijk te maken. Ons land hanteert een wet die staat vermeld als 9028, het gebruik van tabak in hotels en sociale plaatsen. Ons hotel is verplicht om een regeling van het land te accepteren dat de rest van de hotels in Costa Rica roken binnen de faciliteiten niet is toegestaan. Helaas weten we dat bij het roken en op het trottoir het mogelijk is dat verschillende mensen passeren, aangezien het hotel niet is gecontroleerd, maar we nooit een incident hebben gehad met een klant. We hopen u als gast en een nabije toekomst te hebben. Bedankt

Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Het is een mooi en vooral net hotel. Verwacht geen luxe, maar wat je krijgt is gewoon hartstikke goed!
Fijne douche, goed bed, alles netjes en schoon.
Het enige nadeel is dat er s’ochtends al veel herrie is van het verkeer buiten.
Maat ik denk dat dat bijna overal is in het drukke san José.
En niet vergeten, vriendelijk en relaxt personeel.

Datum van verblijf: november 2018