Beoordeeld op 16 juni 2019

Ideale locatie in het centrum. Het hotel is netjes en ze zijn vriendelijk. De kamers netjes, fijne douchestraal maar een rampbed. Los hoeslaken wat omhoog kruipt. Rokers mogen alleen buiten aan de straat roken, helaas wordt je daar steeds lastig gevallen door zwervers of verkopers.

Datum van verblijf: juni 2019
Fleur L, Gerente van Hotel Fleur de Lys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte klant, hartelijk dank voor uw opmerkingen. Ons personeel beheert een hoge mate van netheid om de kamers te onderhouden en een optimale conditie mogelijk te maken. Ons land hanteert een wet die staat vermeld als 9028, het gebruik van tabak in hotels en sociale plaatsen. Ons hotel is verplicht om een regeling van het land te accepteren dat de rest van de hotels in Costa Rica roken binnen de faciliteiten niet is toegestaan. Helaas weten we dat bij het roken en op het trottoir het mogelijk is dat verschillende mensen passeren, aangezien het hotel niet is gecontroleerd, maar we nooit een incident hebben gehad met een klant. We hopen u als gast en een nabije toekomst te hebben. Bedankt

Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Het is een mooi en vooral net hotel. Verwacht geen luxe, maar wat je krijgt is gewoon hartstikke goed!
Fijne douche, goed bed, alles netjes en schoon.
Het enige nadeel is dat er s’ochtends al veel herrie is van het verkeer buiten.
Maat ik denk dat dat bijna overal is in het drukke san José.
En niet vergeten, vriendelijk en relaxt personeel.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Schoon hotel, vriendelijk personeel en heel fijn dat je 24/7 kunt inchecken, konden ins prima verstaanbaar maken in het Engels. Ontbijt was eenvoudig en lekker. Alles is makkelijk te bereiken vanuit het hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 april 2018 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel in binnenstad van San Jose kamers hebben allemaal een naam van een bloem . Op loopafstand van het centrum .Terras met mogelijkheid om wat te eten en te drinken . Nette kamers met douche en mogelijkheid om zelf koffie te maken .

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 maart 2018

Na een zeer lange reis ben je blij hier te zijn. Aardige mensen. Kamers eenvoudig maar erg schoon. Ontbijt eenvoudig maar, alles is er, het is een ander land,met andere gewoonten, heerlijk veel fruit. Leuk terrasje. Kunt er ook dineren. Voor doorreis is dit een prima hotel. Wifi werkte goed. overdag een drukke straat. s''avonds heel stil.

Kamertip: beneden is het wat gehorig. boven kamers royaal en mooi uitzicht.
Datum van verblijf: maart 2018