21 augustus 2017 beoordeeld

Prima, gehorig hotel.
Enkele kamers zijn te gehorig, andere zijn te klein en stinken. 2x verbleven.
Lokatie is prima, maar ga zeker buiten de deur eten, er is veel te vinden.
Achter hotel loopt spoorlijn. Als er een trein komt, 6 uur morgens, weet u het!

Kamertip: stadshotel
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kamertjes, veel lawaai afhankelijk van de andere bezoekers (in ons geval een school) en smorgens vanaf 4 uur een trein die om het half uur met veel lawaai en getoeter langs het hotel komt. Dus veel slapen doe je hier niet. Ontbijt is klein maar ok en kamers zijn ook netjes.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Kwamen laat aan. Werden vriendelijk ontvangen. Onze kamer lag op de eerste verdieping.
Er is geen lift aanwezig. De kamer en badkamer zijn zeer oud en aan renovatie toe.
Het was erg benauwd op de kamer en geen airco.
Het ontbijt is vanaf half zeven en is zeer eenvoudig.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
24 december 2016 beoordeeld

Tijdens een rondreis 3 keer in dit hotel geslapen. De kamer hebben geen raam met uitzicht naar buiten. Allemaal uitzicht op een soort nis of binnenplaatsje dat weer overdekt is. Ook zijn de kamers allemaal verschillend van grote en inrichting. De matrassen zijn aan vervanging toe. Ga hier niet slapen als je een rustige nacht wilt hebben. Vanaf 04.30 uur komt de trein met grote regelmaat al toeterend op 30 meter van het hotel langs. Het ontbijt is in buffetvorm , maar niet al te uitgebreid, De wifi is goed en snel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging is prima, vlakbij het centrum.

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fleur de Lys is een net, niet te groot hotel. Wij zijn hier begonnen en geëindigd. De eerste keer een gewone kamer met een heel klein balkonnetje. Maar daar mis je niks aan, want San José is geen mooie stad. De tweede keer kregen we de suite met jacuzzi. Het eten is er goed, ontbijt ook goed, niet erg uitgebreid. De trein hoorden we goed, maar hebben wij met slapen geen last van gehad. Fijn hotel

Verbleef: september 2016, reisde met een partner