Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben bij aankomst & vertrek overnacht in dit Hotel. Korte afstand van de luchthaven en je kunt gebruik maken van een shuttle van en naar ...
Was niets mis mee mooie ruime kamer goede bedden en een balkon. Het ontbijt was de 1e keer magertjes ( Danny's ) 2e keer was beter. Je kunt op meerdere plaatsen ontbijten n.l.

Datum van verblijf: mei 2018
Marjorie E, Guest Relations Manager van Best Western Irazu Hotel & Studios, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Dear Aaldert, thank you for sharing your fantastic comments.

We are more than happy that you stayed with us twice during your trip because it makes you part of our extended global family and it lets us see how much you enjoyed your stay and how much you liked our hotel. Nothing is more important than our guests' total comfort and satisfaction so we are more than happy that everything was up to your expectations and that our proximity to the airport was so convenient for you (we are only about 15 minutes away).

It was a pleasure being at your service. Thank you for staying with us, we will be looking forward to your next visit.
Warmest regards.
Marjorie Espinoza.
Guest Relations Manager.

Beoordeeld op 7 augustus 2016

Dit is een goed hotel voor een kort verblijf. Wij hebben hier slechts twee nachten geslapen, omdat wij op doorreis gingen naar het westelijk deel van het land. Prima kamers, ontbijt was toen nog bij de lokale diner, niet mijn favo maar oke.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 7 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is erg groot. Heeft veel faciliteiten die je waarschijnlijk niet benut. Wifi is aanwezig en erg goed. Dit hotel is een perfect begin- en eindpunt van een vakantie in Costa Rica. Ligt ongeveer 20 minuten van de luchthaven. Mocht je tijd hebben om nog te zwemmen dan is dat ook mogelijk in dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 31 mei 2015

Wij zijn hier met onze rondreis gestart en geëindigd. Daar is het prima voor. Zou er niet voor meerdere nachten willen verblijven. Goed hotel met vele faciliteiten, niets op aan te merken, maar geen vakantie sfeer.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 4 juni 2013

Na een vlucht annulering werden wij hier door Iberia ondergebracht. De kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Lange gangen en doet massal aan. Het ontbijt werd geserveerd in restaurant Denny's. Standaard en niet bijzonder.

Datum van verblijf: mei 2013