Ylang Ylang Beach Resort
US$ 225*
  • Gratis parkeren
Hotel El Jardin(Montezuma)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 70*
  • Zwembad
Hotel Celaje(Cabuya)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 68*
  • Inclusief ontbijt
Sano Banano Beachside Hotel(Montezuma)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 68*
Hotel Los Mangos(Montezuma)
US$ 60*
  • Zwembad
Luna Llena Hotel(Montezuma)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 26*
  • Gratis parkeren
Hotel Amor de Mar(Montezuma)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 79*
  • Gratis parkeren
Cabinas Mar y Cielo(Montezuma)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 60*
  • Gratis parkeren
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Inclusief ontbijt
31 augustus 2016 beoordeeld

Prachtige plek om bij te komen van een reis door Costa Rica. Prachtig strand. lauwe zee met hoge golven. Prima eten, uitstekende kamer, hangmatten, zwembad waar de apen boven je door de bomen springen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste dagen van onze rondreis verbleven we in het beach resort Ylang Ylang. Het weer was goed en de nachten zwoel, gelukkig hadden we een fluister stille airco en een goede koelkast op de kamer. Het candle light diner is het beste van onze hele reis. De entourage is fantastisch en de wildlife is vanuit je luie stoel te observeren. Op het park is een zwembad, er zijn veel ligstoelen en hangmatten, het strand is prima en het dorpje is 20 minuten wandelen.
Vijf sterren, dik verdiend!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
17 april 2016 beoordeeld

Fantastisch mooi leuke hutjes op het strand, ben je in de buurt ga zeker naar daar! Ook het dorpje montezuma met al de gedrogeerden(positief) lieve aangename mensen is prettig om zien zolang het je eigen niet zijn.

Kamertip: Hutje nr 1
Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
16 september 2015 beoordeeld

Ylang Ylang is een klein paradijsje. Nadat wij onze huurauto bij El Sano Banano in Montezuma hadden geparkeerd (let op, ze hebben een beveiligde parkeerplaats achter het hotel) werden we door de jeep van de lodge opgehaald. De jeep rijdt (gedeeltelijk) over het strand naar de lodge. Met de jeep is het vanaf het dorpje Montezuma 5 minuten rijden. Het is ongeveer 10 minuten lopen. Bij de receptie krijg je een lekker drankje en een verfrissend handdoekje en wordt je het een en ander uitgelegd over de accommodatie. Het personeel is heel erg vriendelijk. Wij hadden een beach front bungalow met uitzicht op het strand. Het huisje is leuk ingericht en ruim genoeg voor met z’n tweetjes. Op het terras staat een ligstoel en twee stoelen met een tafeltje. Je kunt hier heerlijk zitten en genieten van de zee. In de kamer is airco, een plafondventilator, een kluisje en een koelkastje. Bij het verblijf is het ontbijt en een hoofdgerecht van de kaart inbegrepen. Ook enkele drankjes bij het diner (water, fruitsapjes, limonade) zijn inbegrepen in de prijs. Wij hebben verschillende hoofgerechten geprobeerd en ze waren allemaal heerlijk. Dineren met kaarslicht en uitzicht op de zee is natuurlijk heel romantisch. Bij het ontbijt kies je van een menukaart. Wij vonden vooral de bananenpannenkoekjes met fruit erg lekker. Om nog meer te ontspannen hebben wij bij de spa van het resort en massage geboekt. Niet goedkoop maar wel heel erg lekker. Bij de receptie hangt een blaadje waarop de dieren staan die je tegen kunt komen in Ylang Ylang. Sommige hebben ook echt ons pad gekruist. Niet zo gek als je midden in de natuur zit. Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Ylang Ylang Beach Resort en komen graag nog eens terug.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
18 augustus 2015 beoordeeld

we kwamen hier voor de tweede keer en werden niet teleurgesteld. wat een mooi plekje.de medewerker die je ophaalt met de jeep is echt super aardig zo begin je al goed, knappe was dat hij ons nog kende van vorig jaar. jammer was dat ze dit keer moeilijk deden over de maaltijden van ons zoontje. Gezien het kindermenu kiest hij liever uit de volwassenen iets uit. Waar we vorig jaar het verschil in prijs mochten bij betalen werd nu moeilijk gedaan en moesten we de volle prijs van een volwassenen menu bij betalen voor ons zoontje. voor een hotel in deze prijsklasse is dat erg jammer. verder prima naar ons zin gehad

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie