“Heerlijk eten met geweldige sfeer”
Beoordeling van Puggo's

Puggo's
Geclassificeerd als nr. 5 van 44 Restaurants in Montezuma
Keukens: Israelisch, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, met een relaxte sfeer en achtergrond muziek. Wij hebben de California rolls, de gegrilde Red Snapper en het stoofvlees gegeten. De sushi was van zeer goede kwaliteit, en het stoofvlees was geweldig! Ze zijn hier zelf ook terecht trots op. Ze verkopen net even wat andere gerechten dan gebruikelijk in Costa Rica. Ook hebben ze andere bijzondere biertjes dan Imperial en Pilsen. De prijs is wat hoger, maar dat merk je wel in de kwaliteit.
Als je het stoofvlees neemt, mag je de mergpijp aan de hond van de eigenaar geven. Zij ligt hier braaf op te wachten. Het is duidelijk een restaurant voor dieren liefhebbers.

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant om een keer te eten. Kaart met voor elk wat wils. Geen hoogstandjes maar daar is de prijs ook naar. Prettige bediening en relaxte sfeer.

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eggplantrolls met tzaziki, je blijft er in; zo lekker ! Relaxte sfeer en echt goed eten. Enige wat mij een beetje tegen stond is dat het restaurant een hond heeft die tussen de gasten ligt, bedelt om eten en af en toe blaft om aandacht. Ik ben een dierenvriend, maar als ik zit te eten, hoef ik geen bedelende dieren om me heen. Ook niet heel hygiënisch.

12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het goede nieuws is dat het eten hier redelijk is en ook redelijk geprijsd. De classic hamburger was dochter veel te droog! Frites waren smakelijk. Alleen cash betalen mogelijk, klaarblijkelijk is dat fiscaal interessant. Grote honden liepen rond in het restaurant. Bediening was sowieso niet geinteresseerd.

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, maar enkele zaken kunnen nog beter. Humus was lekker, maar kon fijner afgewerkt worden met kruiden. Het bijgevoegde brood was fantastisch. De crispy tonijn was goed gebakken. De salade had te veel pindadressing. Deze ging overheersen waardoor het gerecht eentoning werd na verloop van tijd. Maar zeker en vast bezoeken!

Reizigers die Puggo's bekeken, bekeken ook

Montezuma, Provincie Puntarenas

In Puggo's geweest? Deel je ervaringen!