Beoordeeld op 18 januari 2018

De kamers waren erg schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien zoals een koelkast, airco en föhn. Het uitzicht vanaf je balkon is een prachtig zeezicht.
We verbleven hier 3 nachten en elke ochtend waren er problemen tijdens het ontbijt. De tafels werden niet afgeruimd waardoor het bomvol met rommel stond. Steeds was er van alles op om te eten tot de koffiekopjes, sapglaasjes en borden aan toe. Het personeel leek zich er niet echt druk om te maken of een stapje harder te lopen. Dit hebben wij als het enige pittige minpunt ervaren; de rest was grandioos!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017

Mooi uitzicht, vriendelijk personeel. Je wordt gebracht met golfkar naar boven.
Het is een leuke ervaring en de plek is fantastische met uitzicht op zee. Kamers zijn voorzien van koelkast, airco en koffiezet app. Leuke eettentjes in de buurt. Op loop afstand naar het strand en natuurpark, Let op maandag is deze gesloten.

Kamertip: Vraag kamer met zeezicht op 2e of 3e etage dan heb je ook een balkon.
Datum van verblijf: mei 2017
Diego E, General Manager van El Faro Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2017

I am sorry for not responding you on Dutch.

We appreciate your review, it means a lot to all our staff when we realized we exceeded your expectations.

Come back soon please!

All the best!

Beoordeeld op 24 februari 2017

Dit hotel ligt op een heuvel en je kan altijd met een golfkarretje naar boven gebracht worden. De kamers zijn containers, dus langwerpig. De kamers zijn schoon en voorzien van alle gemakken (airco, kluis, ijskast). Het internet is er ronduit slecht! Geen bereik in de kamer en buiten heb je erg slecht en sloom bereik. Personeel is super vriendelijk en het ontbijt is wel oke.

Kamertip: Vraag kamer aan het zwembad met zicht op zee.
Datum van verblijf: februari 2017
Diego E, General Manager van El Faro Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2017

Dear Erwin,

I apologize for not replying you in Dutch. Thank you very much for your review, we are happy you liked the room, enjoyed our views and our staff.

I look forward to having you stay at our property again in the future.

All the best!

Beoordeeld op 1 oktober 2016

Heerlijk hotel, mooi uitzicht op het zwembad, de zee en de zonsondergang. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het hotel ligt op een berg, er rijden golfkarretjes waarmee personeelsleden je graag naar boven of beneden brengen.
Douche is goed en warm.
Ontbijt is a la kart, wel heb je de mogelijkheid om uit 4 of 5 soorten te kiezen. Koffie, thee en jus is onbeperkt gedurende je ontbijt.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Je slaapt in een container, dus ja dat is een wat kleine kamer, maar van alle gemakken voorzien, netjes en schoon, airco, kluis, koelkast etc.

Op een steenworp afstand van strand en national park.

Wij hadden kamer met zwembad uitzicht. Dit betekent dat je aan het zwembad zit met je kamer en niet het uitzicht hebt op strand en ondergaande zon. Maar wij genoten van dit uitzicht vanuit het zwembad. Uitzicht vanuit het zwembad is adembenemend!

Datum van verblijf: september 2016