19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij hoeft Manuel Antonio niet meer. Het is er zooo ontzettend druk!
De cabinas zijn echter best in orde. Eigen keukentje, airco, kluis, tv, wifi, terrasje met zithoek,... Je bent op 3 minuten in het natuurpark!
Het restaurant vanbhet hotel is echt top! Eerlijke prijs. Lekker eten.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Milena C, Director General van Cabinas Espadilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Gracias Sven, por su buen comentario. Nos alegra que disfruto de nuestro restaurante.

Saludos desde el Cálido Manuel Antonio!

13 augustus 2016 beoordeeld

Omdat het park zeer kleinschalig is, is het zwembad altijd in het zicht; ideaal met kinderen. Op loopafstand van zee en het park Manuel Antonio. Mijn eerste indruk was dat de huisjes klein en afgeleefd zijn. Hoewel dat wellicht ook zo is, was het toch prettig door de grote koelkast en het ruime (overdekte) zitje voor onze (zeer krappe) kamer. Het complex is wel sfeervol en op loopafstand van het hotel waar het ontbijt is. Het ontbijt en diner is hier erg goed. De ambiance is sfeervol en rustig en de keuken is goed.
Wij hebben de catamaran tour gedaan en walvissen gezien, gesnorkeld en heerlijk gevaren. Hoewel het qua toeristen nog meeviel, was Manuel Antonio overvol. Om 9u al in de rij. Playa Manuel Antonio erg mooi, maar qua park te toeristisch.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie cabinas, leuke zwembaden. Je mag ook het zwembad van het hotel gebruiken met bar in het water. Rustig en toch dicht bij het strand en het park. Op maandag en vrijdag mogelijk om wandeling te maken in het privebos van de eigenaars samen met 1 van de eigenaars. Super! Man heeft heel veel tijd vrij gemaakt voor ons (3u.)en heeft veel uitleg gegeven over de fauna en flora rond het hotel en in het bos!
Ook het eten in het hotel is een echte aanrader. Je kan de kaart volgen of gewoon vragen waar je zin in hebt.... Ook de pizza's subliem! Jammer dat weinig mensen de weg naar hier vonden. Echt een aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke huisjes voor bezoek Nationaal park en strand, alles op wandelafstand. Juist naast hotel van zelfde eigenaar, dus alle accomodaties voorhanden. Leuke bar in zwembad en lekker restaurant. Bezoek aan tuin van 50 ha met eigenaar is aanrader. Man met passie en hart voor de natuur, het enige wat we gratis aangeboden kregen in het dure Costa Rica.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 november 2015 beoordeeld

Het ziet er goed verzorgd uit, zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden de 1e nacht een cabine met kitchenette, maar omdat wij met 2 kinderen waren, was deze te klein. Voor de 2e nacht kregen we een cabine zonder kitchenette. Deze was prima voor ons. Het ontbijt is in hotel Espadilla op 200m afstand. Ook dit is goed verzorgd. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand en het park.

Kamertip: Er zijn cabines met en zonder kitchenette.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie