“Goede locatie, kleine huisjes”
Beoordeling van Cabinas Espadilla

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Cabinas Espadilla
Beoordeeld als nr. 25 van 47 hotels in Manuel Antonio Nationaal Park
23 juli 2017 beoordeeld

Allereerst: de locatie is nagenoeg perfect. Je loopt zo vanaf je cabina via een wandelpaadje in 2 minuten naar het strand. Ook loop je zo in 5 minuten naar de ingang van het park. Je hoeft dus niet mee te doen met de parkeergekte die hier heerst.

De cabina is erg schoon en heeft een frisse uitstraling. Met ons gezin van 4 zaten we in een cabina met 2 tweepersoonsbedden en een eenpersoonsbed. Hierdoor is het nogal vol. Je kan eigenlijk nergens fatsoenlijk je tassen kwijt. We hebben moeten stapelen. Gelukkig hadden we geen koffers mee, want die kan je niet kwijt hier.
Ook de badkamer is schoon, maar de douche heeft geen warm- of koudknop. Als je warm water wil, heb je een miezerstraaltje. Als je een hardere straal wilt, is deze koud... Helaas is er ook geen plek om even je handdoek uit te hangen. In de badkamer is ruimte om 3 handdoeken op te hangen. Nogal apart in een 5-persoonscabina. En plek om je zwemspullen uit te hangen is er ook niet. Nu zijn ze gedrapeerd over de stoelen buiten, maar we zouden daar liever in zitten dan dat ze fungeren als waslijn.
Het zwembad is niet zo groot, maar prima. Het is schoon en de temperatuur prettig.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is gratis WiFi, maar het werkt bijna nooit in de kamer en ook buiten werkt het vaak niet of is langzaam. Geen groot probleem hoor, want we zijn tenslotte op vakantie. Maar een restaurant uitzoeken via Tripadvisor was soms nogal een uitdaging.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Milena C, Director de Recepción van Cabinas Espadilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2017

Hola traveller2527,

Muchas gracias por compartir su experiencia en Cabinas Espadilla. Nos alegra que disfrutó de nuestra ubicación, nuestro sendero privado a la playa, lo limpio y fresco de la unidades y que el personal fue, como siempre, amable y servicial con ustedes.

Tendremos en cuenta las observaciones que nos anota sobre el espacio, la ducha y de seguro colocaremos algo cómodo y práctico para colgar las toallas. Muchas gracias por hacerlo notar! con respecto al Wifi, muchas veces no depende de nosotros el servicio sino de la compañía proveedora... de igual manera es punto a revisar...

Muchas gracias por la extensa descripción y las criticas constructivas son siempre bienvenidas.

Saludos,

Milena Ch.

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij hoeft Manuel Antonio niet meer. Het is er zooo ontzettend druk!
De cabinas zijn echter best in orde. Eigen keukentje, airco, kluis, tv, wifi, terrasje met zithoek,... Je bent op 3 minuten in het natuurpark!
Het restaurant vanbhet hotel is echt top! Eerlijke prijs. Lekker eten.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Milena C, Director General van Cabinas Espadilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Gracias Sven, por su buen comentario. Nos alegra que disfruto de nuestro restaurante.

Saludos desde el Cálido Manuel Antonio!

13 augustus 2016 beoordeeld

Omdat het park zeer kleinschalig is, is het zwembad altijd in het zicht; ideaal met kinderen. Op loopafstand van zee en het park Manuel Antonio. Mijn eerste indruk was dat de huisjes klein en afgeleefd zijn. Hoewel dat wellicht ook zo is, was het toch prettig door de grote koelkast en het ruime (overdekte) zitje voor onze (zeer krappe) kamer. Het complex is wel sfeervol en op loopafstand van het hotel waar het ontbijt is. Het ontbijt en diner is hier erg goed. De ambiance is sfeervol en rustig en de keuken is goed.
Wij hebben de catamaran tour gedaan en walvissen gezien, gesnorkeld en heerlijk gevaren. Hoewel het qua toeristen nog meeviel, was Manuel Antonio overvol. Om 9u al in de rij. Playa Manuel Antonio erg mooi, maar qua park te toeristisch.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie cabinas, leuke zwembaden. Je mag ook het zwembad van het hotel gebruiken met bar in het water. Rustig en toch dicht bij het strand en het park. Op maandag en vrijdag mogelijk om wandeling te maken in het privebos van de eigenaars samen met 1 van de eigenaars. Super! Man heeft heel veel tijd vrij gemaakt voor ons (3u.)en heeft veel uitleg gegeven over de fauna en flora rond het hotel en in het bos!
Ook het eten in het hotel is een echte aanrader. Je kan de kaart volgen of gewoon vragen waar je zin in hebt.... Ook de pizza's subliem! Jammer dat weinig mensen de weg naar hier vonden. Echt een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke huisjes voor bezoek Nationaal park en strand, alles op wandelafstand. Juist naast hotel van zelfde eigenaar, dus alle accomodaties voorhanden. Leuke bar in zwembad en lekker restaurant. Bezoek aan tuin van 50 ha met eigenaar is aanrader. Man met passie en hart voor de natuur, het enige wat we gratis aangeboden kregen in het dure Costa Rica.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
2 november 2015 beoordeeld

Het ziet er goed verzorgd uit, zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden de 1e nacht een cabine met kitchenette, maar omdat wij met 2 kinderen waren, was deze te klein. Voor de 2e nacht kregen we een cabine zonder kitchenette. Deze was prima voor ons. Het ontbijt is in hotel Espadilla op 200m afstand. Ook dit is goed verzorgd. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand en het park.

Kamertip: Er zijn cabines met en zonder kitchenette.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
16 augustus 2015 beoordeeld

Mooie schone huisjes, niet erg groot maar prima om te slapen. Mooi zwembad en vriendelijk personeel. tip doe de free walk bij het hotel. degene die dit doet doet het met veel passie en weet veel leuke dingen te vertellen. Tour zou iets een klein uur duren wij hebben bijna 2 uur met hem gelopen. Op het eind liet hij ons nog vruchten uit de tuin proeven en kregen we nog een verse smootie gratis

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Manuel Antonio Nationaal Park bekeken
nr. 26 van 47 in Manuel Antonio Nationaal Park
511 beoordelingen
op 0,3 km afstand
La Posada Private Jungle Bungalows
La Posada Private Jungle Bungalo ...
nr. 20 van 47 in Manuel Antonio Nationaal Park
943 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Cabinas Espadilla geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Cabinas Espadilla

Adres: 300 meters before Manuel Antonio Nal. | Park entrance, Manuel Antonio Nationaal Park, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > Manuel Antonio Nationaal Park
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 18 hotel aan het strand in Manuel Antonio Nationaal Park
Prijsklasse: € 100 - € 137 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Cabinas Espadilla met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Cabinas Espadilla Hotel Manuel Antonio National Park

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?