Parador Resort and Spa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 299 per nacht.

Los Altos Resort(Manuel Antonio Nationaal Park)
  • Gratis parkeren
Hotel San Bada(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
La Mariposa Hotel(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Gaia Hotel & Reserve(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Las Cascadas The Falls(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Arenas del Mar Beachfront & Rainforest Resort(Manuel Antonio Nationaal Park)
  • Gratis parkeren
Mango Moon Villa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Jungle Beach Hotel at Manuel Antonio(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
13 augustus 2016 beoordeeld

Omdat het park zeer kleinschalig is, is het zwembad altijd in het zicht; ideaal met kinderen. Op loopafstand van zee en het park Manuel Antonio. Mijn eerste indruk was dat de huisjes klein en afgeleefd zijn. Hoewel dat wellicht ook zo is, was het toch prettig door de grote koelkast en het ruime (overdekte) zitje voor onze (zeer krappe) kamer. Het complex is wel sfeervol en op loopafstand van het hotel waar het ontbijt is. Het ontbijt en diner is hier erg goed. De ambiance is sfeervol en rustig en de keuken is goed.
Wij hebben de catamaran tour gedaan en walvissen gezien, gesnorkeld en heerlijk gevaren. Hoewel het qua toeristen nog meeviel, was Manuel Antonio overvol. Om 9u al in de rij. Playa Manuel Antonio erg mooi, maar qua park te toeristisch.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie cabinas, leuke zwembaden. Je mag ook het zwembad van het hotel gebruiken met bar in het water. Rustig en toch dicht bij het strand en het park. Op maandag en vrijdag mogelijk om wandeling te maken in het privebos van de eigenaars samen met 1 van de eigenaars. Super! Man heeft heel veel tijd vrij gemaakt voor ons (3u.)en heeft veel uitleg gegeven over de fauna en flora rond het hotel en in het bos!
Ook het eten in het hotel is een echte aanrader. Je kan de kaart volgen of gewoon vragen waar je zin in hebt.... Ook de pizza's subliem! Jammer dat weinig mensen de weg naar hier vonden. Echt een aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke huisjes voor bezoek Nationaal park en strand, alles op wandelafstand. Juist naast hotel van zelfde eigenaar, dus alle accomodaties voorhanden. Leuke bar in zwembad en lekker restaurant. Bezoek aan tuin van 50 ha met eigenaar is aanrader. Man met passie en hart voor de natuur, het enige wat we gratis aangeboden kregen in het dure Costa Rica.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 november 2015 beoordeeld

Het ziet er goed verzorgd uit, zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden de 1e nacht een cabine met kitchenette, maar omdat wij met 2 kinderen waren, was deze te klein. Voor de 2e nacht kregen we een cabine zonder kitchenette. Deze was prima voor ons. Het ontbijt is in hotel Espadilla op 200m afstand. Ook dit is goed verzorgd. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand en het park.

Kamertip: Er zijn cabines met en zonder kitchenette.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
16 augustus 2015 beoordeeld

Mooie schone huisjes, niet erg groot maar prima om te slapen. Mooi zwembad en vriendelijk personeel. tip doe de free walk bij het hotel. degene die dit doet doet het met veel passie en weet veel leuke dingen te vertellen. Tour zou iets een klein uur duren wij hebben bijna 2 uur met hem gelopen. Op het eind liet hij ons nog vruchten uit de tuin proeven en kregen we nog een verse smootie gratis

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie