“Dicht bij het strand en park”
Beoordeling van Cabinas Espadilla

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Cabinas Espadilla
Beoordeeld als nr. 24 van 47 hotels in Manuel Antonio Nationaal Park
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij hoeft Manuel Antonio niet meer. Het is er zooo ontzettend druk!
De cabinas zijn echter best in orde. Eigen keukentje, airco, kluis, tv, wifi, terrasje met zithoek,... Je bent op 3 minuten in het natuurpark!
Het restaurant vanbhet hotel is echt top! Eerlijke prijs. Lekker eten.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Milena C, Director General van Cabinas Espadilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Gracias Sven, por su buen comentario. Nos alegra que disfruto de nuestro restaurante.

Saludos desde el Cálido Manuel Antonio!

13 augustus 2016 beoordeeld

Omdat het park zeer kleinschalig is, is het zwembad altijd in het zicht; ideaal met kinderen. Op loopafstand van zee en het park Manuel Antonio. Mijn eerste indruk was dat de huisjes klein en afgeleefd zijn. Hoewel dat wellicht ook zo is, was het toch prettig door de grote koelkast en het ruime (overdekte) zitje voor onze (zeer krappe) kamer. Het complex is wel sfeervol en op loopafstand van het hotel waar het ontbijt is. Het ontbijt en diner is hier erg goed. De ambiance is sfeervol en rustig en de keuken is goed.
Wij hebben de catamaran tour gedaan en walvissen gezien, gesnorkeld en heerlijk gevaren. Hoewel het qua toeristen nog meeviel, was Manuel Antonio overvol. Om 9u al in de rij. Playa Manuel Antonio erg mooi, maar qua park te toeristisch.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie cabinas, leuke zwembaden. Je mag ook het zwembad van het hotel gebruiken met bar in het water. Rustig en toch dicht bij het strand en het park. Op maandag en vrijdag mogelijk om wandeling te maken in het privebos van de eigenaars samen met 1 van de eigenaars. Super! Man heeft heel veel tijd vrij gemaakt voor ons (3u.)en heeft veel uitleg gegeven over de fauna en flora rond het hotel en in het bos!
Ook het eten in het hotel is een echte aanrader. Je kan de kaart volgen of gewoon vragen waar je zin in hebt.... Ook de pizza's subliem! Jammer dat weinig mensen de weg naar hier vonden. Echt een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke huisjes voor bezoek Nationaal park en strand, alles op wandelafstand. Juist naast hotel van zelfde eigenaar, dus alle accomodaties voorhanden. Leuke bar in zwembad en lekker restaurant. Bezoek aan tuin van 50 ha met eigenaar is aanrader. Man met passie en hart voor de natuur, het enige wat we gratis aangeboden kregen in het dure Costa Rica.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
2 november 2015 beoordeeld

Het ziet er goed verzorgd uit, zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden de 1e nacht een cabine met kitchenette, maar omdat wij met 2 kinderen waren, was deze te klein. Voor de 2e nacht kregen we een cabine zonder kitchenette. Deze was prima voor ons. Het ontbijt is in hotel Espadilla op 200m afstand. Ook dit is goed verzorgd. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand en het park.

Kamertip: Er zijn cabines met en zonder kitchenette.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
16 augustus 2015 beoordeeld

Mooie schone huisjes, niet erg groot maar prima om te slapen. Mooi zwembad en vriendelijk personeel. tip doe de free walk bij het hotel. degene die dit doet doet het met veel passie en weet veel leuke dingen te vertellen. Tour zou iets een klein uur duren wij hebben bijna 2 uur met hem gelopen. Op het eind liet hij ons nog vruchten uit de tuin proeven en kregen we nog een verse smootie gratis

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
4 augustus 2013 beoordeeld

De cabinas Espadilla zijn kleine studio's met een eigen kitchenette en koelkast én airco. Alhoewel de cabinas bij een eerste indruk wat afgeleefd lijken, is de kitchenette en vooral de grote koelkast een meerwaarde. Er is ook een deels overdekt en afgesloten terrasje waar je kleding kan uitspoelen en drogen. De safe in de cabina is gratis, maar ze vragen wel een waarborg van $50, hetzij cash, hetzij via een ouderwetse credit card slip, die je bij inleveren van de sleuten meekrijgt. Het zwembad is klein en gezellig. Het personeel, zowel aan de balie als schoonmaak, is vriendelijk en behulpzaam. Voor het ontbijt kan je terecht in het hotel Espadilla. Super goed ontbijtbuffet!! je kan ook 's avonds in het restaurant van het hotel gaan eten, een kaart ligt ter inzage bij de receptie van de cabinas, maar wel aan de dure kant.

Deze cabinas zijn een ideale uitvalsbasis voor het nationaal park en het strand!!

Kamertip: Hoe dichter bij de receptie, hoe beter het WiFi-signaal! Onze kamer lag aan een uithoek, en had zeer ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Manuel Antonio Nationaal Park bekeken
nr. 26 van 47 in Manuel Antonio Nationaal Park
511 beoordelingen
op 0,3 km afstand
La Posada Private Jungle Bungalows
La Posada Private Jungle Bungalo ...
nr. 20 van 47 in Manuel Antonio Nationaal Park
942 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Cabinas Espadilla geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Cabinas Espadilla

Adres: 300 meters before Manuel Antonio Nal. | Park entrance, Manuel Antonio Nationaal Park, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > Manuel Antonio Nationaal Park
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 17 hotel aan het strand in Manuel Antonio Nationaal Park
Prijsklasse: € 100 - € 137 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Cabinas Espadilla met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Cabinas Espadilla Hotel Manuel Antonio National Park

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?