La Mariposa Hotel(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel San Bada(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Gaia Hotel & Reserve(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Los Altos Resort(Manuel Antonio Nationaal Park)
  • Gratis parkeren
Las Cascadas The Falls(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mango Moon Villa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
La Posada Private Jungle Bungalows(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Falls Resort at Manuel Antonio(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Arenas del Mar Beachfront & Rainforest Resort(Manuel Antonio Nationaal Park)
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie cabinas, leuke zwembaden. Je mag ook het zwembad van het hotel gebruiken met bar in het water. Rustig en toch dicht bij het strand en het park. Op maandag en vrijdag mogelijk om wandeling te maken in het privebos van de eigenaars samen met 1 van de eigenaars. Super! Man heeft heel veel tijd vrij gemaakt voor ons (3u.)en heeft veel uitleg gegeven over de fauna en flora rond het hotel en in het bos!
Ook het eten in het hotel is een echte aanrader. Je kan de kaart volgen of gewoon vragen waar je zin in hebt.... Ook de pizza's subliem! Jammer dat weinig mensen de weg naar hier vonden. Echt een aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke huisjes voor bezoek Nationaal park en strand, alles op wandelafstand. Juist naast hotel van zelfde eigenaar, dus alle accomodaties voorhanden. Leuke bar in zwembad en lekker restaurant. Bezoek aan tuin van 50 ha met eigenaar is aanrader. Man met passie en hart voor de natuur, het enige wat we gratis aangeboden kregen in het dure Costa Rica.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 november 2015 beoordeeld

Het ziet er goed verzorgd uit, zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden de 1e nacht een cabine met kitchenette, maar omdat wij met 2 kinderen waren, was deze te klein. Voor de 2e nacht kregen we een cabine zonder kitchenette. Deze was prima voor ons. Het ontbijt is in hotel Espadilla op 200m afstand. Ook dit is goed verzorgd. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand en het park.

Kamertip: Er zijn cabines met en zonder kitchenette.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
16 augustus 2015 beoordeeld

Mooie schone huisjes, niet erg groot maar prima om te slapen. Mooi zwembad en vriendelijk personeel. tip doe de free walk bij het hotel. degene die dit doet doet het met veel passie en weet veel leuke dingen te vertellen. Tour zou iets een klein uur duren wij hebben bijna 2 uur met hem gelopen. Op het eind liet hij ons nog vruchten uit de tuin proeven en kregen we nog een verse smootie gratis

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
4 augustus 2013 beoordeeld

De cabinas Espadilla zijn kleine studio's met een eigen kitchenette en koelkast én airco. Alhoewel de cabinas bij een eerste indruk wat afgeleefd lijken, is de kitchenette en vooral de grote koelkast een meerwaarde. Er is ook een deels overdekt en afgesloten terrasje waar je kleding kan uitspoelen en drogen. De safe in de cabina is gratis, maar ze vragen wel een waarborg van $50, hetzij cash, hetzij via een ouderwetse credit card slip, die je bij inleveren van de sleuten meekrijgt. Het zwembad is klein en gezellig. Het personeel, zowel aan de balie als schoonmaak, is vriendelijk en behulpzaam. Voor het ontbijt kan je terecht in het hotel Espadilla. Super goed ontbijtbuffet!! je kan ook 's avonds in het restaurant van het hotel gaan eten, een kaart ligt ter inzage bij de receptie van de cabinas, maar wel aan de dure kant.

Deze cabinas zijn een ideale uitvalsbasis voor het nationaal park en het strand!!

Kamertip: Hoe dichter bij de receptie, hoe beter het WiFi-signaal! Onze kamer lag aan een uithoek, en had zeer slechte ontvangst.
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner