Parador Resort and Spa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 288 per nacht.

Hotel San Bada(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Gaia Hotel & Reserve(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
La Mariposa Hotel(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Los Altos Resort(Manuel Antonio Nationaal Park)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 563 per nacht.

Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Arenas del Mar Beachfront & Rainforest Resort(Manuel Antonio Nationaal Park)
  • Gratis parkeren
Las Cascadas The Falls(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mango Moon Villa(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

Jungle Beach Hotel at Manuel Antonio(Manuel Antonio Nationaal Park)(Heel veel waar voor je geld!)
2 november 2015 beoordeeld

Het ziet er goed verzorgd uit, zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden de 1e nacht een cabine met kitchenette, maar omdat wij met 2 kinderen waren, was deze te klein. Voor de 2e nacht kregen we een cabine zonder kitchenette. Deze was prima voor ons. Het ontbijt is in hotel Espadilla op 200m afstand. Ook dit is goed verzorgd. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand en het park.

Kamertip: Er zijn cabines met en zonder kitchenette.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
16 augustus 2015 beoordeeld

Mooie schone huisjes, niet erg groot maar prima om te slapen. Mooi zwembad en vriendelijk personeel. tip doe de free walk bij het hotel. degene die dit doet doet het met veel passie en weet veel leuke dingen te vertellen. Tour zou iets een klein uur duren wij hebben bijna 2 uur met hem gelopen. Op het eind liet hij ons nog vruchten uit de tuin proeven en kregen we nog een verse smootie gratis

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
4 augustus 2013 beoordeeld

De cabinas Espadilla zijn kleine studio's met een eigen kitchenette en koelkast én airco. Alhoewel de cabinas bij een eerste indruk wat afgeleefd lijken, is de kitchenette en vooral de grote koelkast een meerwaarde. Er is ook een deels overdekt en afgesloten terrasje waar je kleding kan uitspoelen en drogen. De safe in de cabina is gratis, maar ze vragen wel een waarborg van $50, hetzij cash, hetzij via een ouderwetse credit card slip, die je bij inleveren van de sleuten meekrijgt. Het zwembad is klein en gezellig. Het personeel, zowel aan de balie als schoonmaak, is vriendelijk en behulpzaam. Voor het ontbijt kan je terecht in het hotel Espadilla. Super goed ontbijtbuffet!! je kan ook 's avonds in het restaurant van het hotel gaan eten, een kaart ligt ter inzage bij de receptie van de cabinas, maar wel aan de dure kant.

Deze cabinas zijn een ideale uitvalsbasis voor het nationaal park en het strand!!

Kamertip: Hoe dichter bij de receptie, hoe beter het WiFi-signaal! Onze kamer lag aan een uithoek, en had zeer slechte ontvangst.
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
23 juni 2013 beoordeeld

Dit hotel kent een intieme sfeer. De kamers zijn zeer ruim en volwaardig uitgerust met een badkamer, kitchenette met grote koelkast, tv, grote bedden en airconditioning. Het zwembad is zeer aangenaam, en toch kleinschalig. Hierbij werd eveneens sanitair voorzien zodat na check-out hier nog gebruik van kan gemaakt worden. Aangename ligstoelen en parasols.
Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Kortom ideale uitvalsbasis om omgeving te ontdekken.

Verbleef: maart 2013, reisde met vrienden
10 augustus 2012 beoordeeld

De Cabinas Espadilla hoort bij het Hotel Espadilla. Het ontbijt is dan ook in het hotel, dat op hooguit 50 meter afstand ligt.
De bungalows zijn mooi en ruim, het zwembad is heerlijk en de lokatie is perfect: Op een steenworp afstand van zowel het Nationaal Park Manuel Antonia als van het strand met de restaurantjes en souvenirwinkeltjes.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie