Vandaag geopend: 07:00 - 16:00

vanaf US$ 100,00
vanaf US$ 105,00
vanaf US$ 99,00
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi park. Maar veel te druk.
Mooi strand met heerlijk zwemwater. Let op de dieren. Ze komen dichtbij en willen spullen van je pakken.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 18 april 2018

Kom vroeg in de ochtend,voor de drukte. Kun je nog veel dieren in rust zien. Mooi begaanbare paden. Verschillende routes. Strandroute ook. Luiaards, apen, akoeti, herten,vogels, neusberen enz gezien. Het was erg warm toen wij er waren. Veel lopen. Water mee!! Tegen betaling loopt een gids mee,maar NIET het hele park door hoor,klein stukje. Kijk uit.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit is een prachtig wandel park met schitterende uitzichtpunten. We hebben geen gids genomen en achteraf was dat een goed besluit. Er zijn sowieso weinig dieren te zien, en als er wat bijzonders te zien was zag je wel de groepen mensen.
De stranden zijn geweldig. Aan te raden is de Cathedral route te lopen. Het is wel een geklauter maar je wordt beloond met prachtige vergezichten over zee.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Massa toerisme,ander woorden heb ik hier niet voor! De bedoeling zal wel op een dag mooi geweest zijn maar nu is het vechten voor parkings je moet wel degelijk doorrijden tot 50 m van het ingang van het park en dan 2000 col betalen wat er circuleren alle prijzen voor parking en dan de Gits ai ai..wat een bedoening iedereen klamt je aan , niet leuk . Het was de minst leuke uitstap in costa rica

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Zeer de moeite waard om te bezoeken. Als je het park gaat bezoeken, neem dan een gids. Ongelooflijk wat zij allemaal kunnen zien. Wij hadden Lenny en niet normaal wat hij ziet en wij aan voorbij lopen. Zeker de moeite waard om te bezoeken!

Datum van activiteit: januari 2018