“Lekker strand, maar redelijk druk en toeristisch”
Beoordeling van Playa Manuel Antonio

Playa Manuel Antonio
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 55,00*
Vanaf
Wandeltocht door Manuel Antonio Nationaal Park
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 dingen om te doen in Manuel Antonio Nationaal Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
30 mei 2018 beoordeeld

Vanwege het zandstrand zijn we hier geweest na een heerlijke wandeling door Manuel Antonio NP. We hadden veel geluk, dat we hier een luiaard naar beneden zagen klimmen. De zee is hier heerlijk.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park. Maar veel te druk.
Mooi strand met heerlijk zwemwater. Let op de dieren. Ze komen dichtbij en willen spullen van je pakken.

18 april 2018 beoordeeld

Kom vroeg in de ochtend,voor de drukte. Kun je nog veel dieren in rust zien. Mooi begaanbare paden. Verschillende routes. Strandroute ook. Luiaards, apen, akoeti, herten,vogels, neusberen enz gezien. Het was erg warm toen wij er waren. Veel lopen. Water mee!! Tegen betaling loopt een gids mee,maar NIET het hele park door hoor,klein stukje. Kijk uit.

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een prachtig wandel park met schitterende uitzichtpunten. We hebben geen gids genomen en achteraf was dat een goed besluit. Er zijn sowieso weinig dieren te zien, en als er wat bijzonders te zien was zag je wel de groepen mensen.
De stranden zijn geweldig. Aan te raden is de Cathedral route te lopen. Het is wel een geklauter maar je wordt beloond met prachtige vergezichten over zee.

Bekijk meer beoordelingen
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Massa toerisme,ander woorden heb ik hier niet voor! De bedoeling zal wel op een dag mooi geweest zijn maar nu is het vechten voor parkings je moet wel degelijk doorrijden tot 50 m van het ingang van het park en dan 2000 col betalen wat er circuleren alle prijzen voor parking en dan de Gits ai ai..wat een bedoening iedereen klamt je aan , niet leuk . Het was de minst leuke uitstap in costa rica

Reizigers die Playa Manuel Antonio bekeken, bekeken ook

Manuel Antonio Nationaal Park, Provincie Puntarenas

In Playa Manuel Antonio geweest? Deel je ervaringen!