Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Sommige vrienden van Nederland hebben ons geadviseerd om voor onze huwelijksreis Shana Hotel te boeken. Aangezien zij daar een geweldige tijd hebben gehad.

Ze hadden absoluut gelijk we willen hen daarom ook enorm bedanken omdat we onze meest romantische vakantie hebben gehad in een luxe paradijs.

Onze kamer had een eigen zwembad en het interieur was uitermate luxueus. We hadden rozenblaadjes op ons bed en champagne in de jacuzzi en een heerlijke fruitschaal.

We zullen ook op onze beurt onze vrienden en kennissen vertellen over onze geweldige ervaring op Costa Rica. Beide wilden we niet meer naar huis. We hopen dit nog eens te mogen beleven.

Bedankt Shana met hun volledige super personeel voor de meest mooie ervaring van ons leven.

Datum van verblijf: augustus 2017
Shana-Management, Manager van Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Dear Eindekris,
Thank you very much for your 5 star review on TripAdvisor!!
Saludos y dank je!

Beoordeeld op 26 juli 2017

Voor deze prijs hadden we jammer genoeg wat meer verwacht.

We kregen een standaardkamer die op zich in orde was maar bevond zich op de kelderverdieping, geen uitzicht dus. Ons terras was ook niet aangenaam vertoeven omdat de motors van de ventilatiesystemen van de andere kamers hier stonden. De badkamer was in orde (prima douche) maar keek uit op de gang en was zeer vochtig omdat deze slecht verlucht kon worden.

Het personeel deed op zich zijn best maar liet geregeld steken vallen (ze vergaten handdoeken te vervangen, vergissingen in bestellingen tijdens het eten, ...).

De prijs in het restaurant is erg hoog, zeker voor hetgeen je op je bord krijgt. $35 (zonder service) voor een heel erg kleine steak, is erover. Cocktails waren duur maar wel lekker.

Op zich is dit geen heel slecht hotel maar de prijs ligt veel te hoog voor wat je er in de plaats krijgt.

Datum van verblijf: juli 2017
Shana-Management, Manager van Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017

Dear Lieze V,
Thank you for taking some of your time to share your experience on Tripadvisor.
We feel sorry that we have not met your expectations, and definitely we will have a deep look into this issue. For us, customers are the kings and queens of our hospitality world. We only would like to point out that, revising your bill, you did not pay $35 for a small steak. According to our records, as you stayed more than three nights, we apply 20% discount on all your bills.
We sincerely hope that you give us another opportunity to serve you, if you decide to come back to Manuel Antonio, Costa Rica.
Hasta Pronto!

Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

We zijn in oktober met de familie naar Shana hotel geweest. Het is een paradijs op aarde. Het eten is geweldig ende service is zoals je allen maar in Dubai verkrijgt. De prijzen zijn ook fantastisch. De omgeving is magisch met de natuur en al het wildlife wat je daar ziet. De aapjes eten suiker uit je handen. Ook een fantastische massage gehad, zeker een aanrader. We gaan hier zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
Shana-Management, Owner van Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2016

Dear Hugo,
We remember you very well, we also remember that your family from Belgium were at the Shana Hotel in July 2016. How nice to know that our hotel was adviced from family members. We wish you merry christmas and a happy new year. Thank you so much for rating us 5 star and for sharing your opinion on Tripadvisor. We are waiting for all your family in 2017.
Thank you.

Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Super ontvangst door Samir de zaakvoerder. Prachtige suite met eigen privé zwembad in tropisch omgeving! Prachtig zicht uit kamer. Super vriendelijk personeel. Top restaurant! Strand vlakbij met helder water! De aapjes komen dagelijks tot bij je. Echte aanrader!!! Onvergetelijk ervaring!!

Datum van verblijf: oktober 2016
Shana-Management, Owner van Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

Dear Stephane,
We remember you very well, you are a very sympatic person and we appreciate sharing the time you have been in Shana Hotel. Thank you for rating us 5 stars, you are a 10 stars guest.
We hope to see again.

Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Via bookings.com gereserveerd bleek dat de tax er niet in zat. Dus ipv 168 euro ineens 190. Dus 13% btw. Dat is geen welkom waar je op zit te wachten. Maar personeel vriendelijk en uitgebreid in uitleg. Gratis handdoeken en golfkarretje naar de kamer. Mooie ruime kamers. Lekker balkon met stoelen. Restaurant prima maar 4 pizza's gewoon 86 dollar. Happy hour maar vermeldt dan weer niet biertjes niet..zucht..al met al prima maar niet echt een aanrader als je het allemaal al aan de prijs vindt. Dan irriteert het helaas.

Datum van verblijf: augustus 2016
Shana-Management, Owner van Shana By The Beach, Hotel Residence & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2016

Dear Miranda,
Thank you very much for taking time to share your opinion on tripAdvisor. We do respect it and we will work more to correct our mistakes.
Thank you.