“Gezielig en lekker ”

Keukens: Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt er erg gezellig zitten met mooi uitzicht. Ook hebben ze erg lekker eten met veel keuze, van ontbijt tot avond eten.

Datum van bezoek: juni 2018

30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van buitenaf bezien verwacht je een simpele halve snackbar. Maar eenmaal binnen en achter op het patio gezeten veranderd die gedachte snel.
Snelle, vriendelijke service. Goed eten in ruime porties geserveerd. En om af te sluiten een heerlijke espresso!
Kom niet te laat, anders zit het vol.

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier eenmaal langs gelopen. Wij hoorden allemaal blèrende mensen uit een land in Noord Amerika. Vanaf de straat kan je schuin naar beneden de tafels en klanten zien zitten.
We dachten eeh, laat maar. De volgende dag op tripadvisor gelezen dat het eten super is. We waren om 18:45u.

Het personeel is heel rustig en zeer vriendelijk. Het restaurant was toen voor 1/3 gevuld. Gaande weg werd het drukker. Er was zelfs een tafel van 23 man gecreëerd. Hetgeen naast ons even wat gedoe met tafels en stoelen gaf.

Van de geroosterde kip met honing en hazelnoten had ik een smaak explosie verwacht. Was het niet en toch zeer goed van smaak.
De koffie met melk zoals ik het drink was goed. De espresso Fiorentina was goddelijk! Het toetje moet je kiezen uit een vitrine. Allemaal taarten. Ze komen het dan naar je tafel brengen.
Het meubilair heeft een update nodig. Vooral de stoelen. Ze zitten niet bepaald lang comfortabel.

We zouden alles overziend zeker weer daar gaan eten.

23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele recensies gelezen de bus gepakt en voor een paar cent dit restaurant bezocht. Aan de buitenkant zou je niets geven van wat je aan de binnenkant aantreft. Aardig en goed opgeleid personeel die weten wat ze doen. Als voorgerecht de calamaria genomen en als hoofdgerecht hadden we de trio van tuba en de grote garnalen in knoflook. Echt heerlijk gegeten en een absolute aanrader!!

20 november 2017 beoordeeld

Leuk restaurant met geweldig uitzicht over de baai van Manuel Antonio. Erg behulpzaam personeel. Eten van goede kwaliteit. Veel visgerechten, met een aantal catches of the day. Heerlijke en zeer diverse taarten als dessert.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Emilio's Cafe bekeken, bekeken ook

Manuel Antonio Nationaal Park, Provincie Puntarenas

In Emilio's Cafe geweest? Deel je ervaringen!