“Lekkere pizza's, heerlijke cocktails en leuke ambiance!”
Beoordeling van El Wagon

El Wagon
Geclassificeerd als nr. 23 van 100 Restaurants in Manuel Antonio Nationaal Park
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
22 november 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Manuel Antonio zijn we twee keer bij restaurant El Wagon gaan eten, deels omdat het op loopafstand van ons hotel lag, maar deels ook door de heerlijke cocktails en prima eten. Het restaurant bestaat uit een soort overdekt terras, een gedeelte meer binnen in het gebouw en een wagon (vandaar de naam), maar de beste plek is op het terras waar je lekker in de buitenlucht kan eten en kan genieten van de lawaaiige apen en vogels om je heen.

De pizza's zijn de specialiteit van het restaurant, maar alle gerechten smaken eigenlijk prima. Reken wel op grote porties, een pizza kan je makkelijk met z'n tweeën delen als je bijvoorbeeld ook een voorgerecht hebt gedeeld. Daarnaast is de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal optimaal: het eten smaakt prima maar je betaalt er ook vrij veel voor. Een heel ander verhaal is dit voor de cocktails, die juist niet duur zijn en heerlijk! Het gebouw (inclusief terras) is sfeervol ingericht, met hoge plafonds. De bediening aan de andere kant is niet altijd even aardig, zeker niet wanneer het wat rustiger is. Daarnaast kan de planning van uitserveren wat beter: halverwege voorgerecht al de pizza serveren is gewoon stom gepland.

Al met al, prima restaurant om te eten hoewel de prijs-kwaliteitverhouding beter mag, en zeker voor de cocktails gaan!

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurantje langs de doorgaande weg, half in de bomen. Wij hebben hier 2 heerlijke vers bereide pizza's uit de houtoven gegeten! Aanrader! Dat wat we over hadden, kregen we mee in een pizzadoos. Zo hadden we de volgende dag ook nog een heerlijke lunch!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

El wagon is een een mooi restaurant, in de vorm van een treinwagon. Deze staat in t restaurant waar je ook in kan eten. Verder heeft het restaurant twee verdiepingen en geregeld heerlijke life muziek waar we heerlijk op de salsa klanken hebben kunnen dansen. Het eten is echt een aanrader. Echt heel erg goed. Prijzen zeer redelijk, misschien net iets hoger dan de meeste restaurants in costa Rica, maar was dan ook wel erg goed.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje langs de weg. Het is min of meer een overdekt terras, zo gesitueerd dat het halfhoog in de bomen kijkt. Hartstikke mooi want wij zagen een luiaard in de boom vanaf onze tafel. Wat later kwamen er ook capucijnerapen langs. Verder vriendelijk personeel en goed eten, ook voor de vegetarier. Verderis het een gezellige tent en niet te duur.

1 juni 2017 beoordeeld

Uitstekende steenoven pizza die te plekken klaar wordt gemaakt. Lust je geen pizza zijn er ook andere gerechten. Een arward 2015 voor beste pizza "El wagon " Je zit heerlijk in grote schommelstoelen. Leuk uitzicht zee . Ze hebben een een oude treinwagon staan.

Reizigers die El Wagon bekeken, bekeken ook

Manuel Antonio Nationaal Park, Provincie Puntarenas

In El Wagon geweest? Deel je ervaringen!