“UItstekende restaurant in de nabijheid van Manuel Antonio”

Claro Que Si Seafood Restaurant
Geclassificeerd als nr. 17 van 101 Restaurants in Manuel Antonio Nationaal Park
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Diner, Reserveringen
26 september 2018 beoordeeld

Tijdens onze rondreis in Costa Rica verbleven we gedurende drie dagen in het Si Como no resort in Quepos. Eerder bij toeval belandden we de eerste avond in het aanpalende restaurant Claro que Si.Wat een voltreffer!!! Prachtig uitzicht ('s avonds is het natuurlijk wel donker), supervriendelijk personeel (César en Marcelo), een barman die behoorlijk op de hoogte was van de Belgische bieren en vooral een zeer getalenteerde jonge chef, Pablo. Naast onze bestelde maaltijd kregen we dagelijks (we zijn elke avond terug naar hetzelfde restaurant gegaan) een kleine verrassing van de chef (een dessertje of een amuse bij de aperitief). Kortom: op culinair vlak drie topdagen beleefd in Quepos. Met dank aan de ganse equipe!!

Datum van bezoek: september 2018

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten vanwege recensies op tripadvisor. Echter viel het restaurant erg tegen. We bestelden het visplateau van de dag. Bijna alle vis was koud, garnalen taai doordat ze te lang gegrild waren. De salade voor af stelde niets voor, ook geen lekkere wijn. We hebben hier het duurste gegeten van de vakantie maar ook het minst lekker helaas! Daarnaast was het personeel opdringerig, kwamen veel te vaak aan de tafel. Er zijn veel betere restaurants in Manuel Antonio te vinden zoals: cafe Emilio's om de hoek!

Datum van bezoek: september 2017
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten met ons gezin met vier personen. Onze kinderen zijn kleine eters. Het was geen probleem dat we 3 maaltijden bestelden met 4 personen. We kregen allemaal een bord en het lekkere eten werd verspreid over de tafel gezet zodat we allemaal kleine hapjes konden eten. Lekker!
De live muziek maakte de ambiance compleet. Een aanrader!
En maykal bedankt voor de goede bediening net zoals de andere bediening. Jullie doen het top!

Datum van bezoek: juli 2017
6 februari 2017 beoordeeld

Zijn hier 's avonds gaan dineren ( nadeel is dan wel dat je het mooie uitzicht mist). Heerlijke ceviche gegeten, die niet zoals vaak als een soort soep werd geserveerd, maar met een ruime hoeveelheid gemarineerde vis, guacamole, heerlijke saus en mooi opgemaakt met bakbanaan. Hoewel niet heel goedkoop zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2017
13 november 2016 beoordeeld

Dit restaurant ziet er gezellig uit, met uitzicht over zee. De gerechten zijn zeer goed en er is ook een goede wijnkaart. Prima plek om je eens te verwennen.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Claro Que Si Seafood Restaurant bekeken, bekeken ook

Manuel Antonio Nationaal Park, Provincie Puntarenas

In Claro Que Si Seafood Restaurant geweest? Deel je ervaringen!