6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van onze hele reis in Costa Rica, was dit het fraaiste hotel. Zeer ruime kamers, prima bedden en grote schone badkamers. Ontbijt was prima, fijn zwembad midden in de jungle gelegen. Vriendelijk personeel. Een aanrader!

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Plaza Yara is een heerlijk hotel. De kamers en het hotel zijn ontzettend schoon. Hotel erg mooi met alle kunst en de mozaïek. De tuin was prachtig en het zwembad was heerlijk. We hebben een luiaard gezien en er vliegen papegaaien. Ontbijt prima. Service super goed en vriendelijk! Aanrader

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
20 november 2017 beoordeeld

Zeer fraai hotel, met een tuin gelegen in het natuur reservaat. Leuk zitje om na een drukke dag te ontspannen. Zwembad is klein maar voldoende, ook omgeven voor natuur reservaat. Personeel is vriendelijk, maar wat afstandelijk. Kamers zeer ruim, met balkon uitzicht op de natuur. Kitchenette is erg handig. Heerlijk bed, heerlijke douche. Ontbijt is a la carte. Prima kwaliteit, niet heel divers in keuze (veel eigerechten).

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel. Behulpzaam personeel, zullen er alles aan doen om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. Kamers zeer ruim en keurig. Heerlijke popcorn op de kamer, mooie zwembaden en Jacuzzi receptie is ook een galerij met leuke kunst ( ook als kunst niet zo je ding is) Hotel ligt aan doorgaande weg. Restaurants voldoende aanwezig in de buurt, ideaal!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk hotel: mooie grote kamers met een deftige badkamer, netjes, oog voor detail. Ontbijt is ok: à la carte maar veel keuze. Restaurant vonden we nogal prijzig dus wij zijn in het stadje wat gaan eten. 2 zwembaden en een whirlpool. Art gallery bij de receptie met lokale mooie kunstwerken. Enig minpuntje zijn de bedden: liggen nogal hard.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner