2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super sfeervol hostel. Zeer geschikt voor backpackers. Hele vriendelijke staf en ook lekker eten. En dat alles voor een klein prijsje. Tevens op maar een paar meter van het strand. Goeie muziek, goeie sfeer. Zeker een aanrader!! Pura Vida!

Verbleef: juni 2017, reisde alleen
15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het meest complete hostel dat ik heb bezocht tijdens m'n vakantie in Midden-Amerijaa. Aan alles is gedacht (denk bijvoorbeeld aan een stopcontact in de locker). Ondanks dat het hostel direct aan het strand ligt, is het constant heel schoon. Zeker het geld waard!

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
24 augustus 2015 beoordeeld

Ik heb hier in totaal voor 9 dagen verbleven, het is een geen duur hostel het eten bij de bar is heel goed, daarnaast zijn de kamers schoon en hebben ze een top zwembad. In de avond gaat bijna iedereen van het hostel uit en het is makkelijk om nieuwe mensen te ontmoeten in dit hostel. Verder is het personeel heel vriendelijk en de meeste van hen gaan mee uit en raden je de beste bars en clubs aan voor die avond.

• Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
Room2Board, Manager van Room2Board Hostel and Surf School, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2015

Dank u voor het schrijven van ons een beoordeling. Room2Board is blij dat je alles wat we te bieden hebben genoten. Het was geweldig om je verblijf bij ons. Pura Vida!

25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hostel in een relatief nieuw pand pal aan het strand. Relaxt personeel, eigen zwembad en super schoon. Wij sliepen op de gezamenlijke slaapzaal en hier stonden prima stapelbedden. Ieder bed heeft een eigen ventilator, nachtlampje en dubbel stopcontact. Wij vonden de prijs (16$ pp) iets aan de hoge kant maar het was het waard.

Verbleef: juli 2015
6 juni 2015 beoordeeld

Het prachitige gebouw van room2board ligt vlak langs het strand en 5 min van het centrum. omdat het niet in het centrum ligt (zoals de meest hostels) is het wat moeilijk voor backpakers om het te vinden. De dorm was super met goede bedden en genoeg ruimte om je spullen op te bergen. Het is een hotel en hostel in een, en omdat ik in de dorm verbleef had ik daarbuiten alle gemakken van een hotel zoals een zwembad, wifi, dakterras, bar, en nog veel meer voor een redelijke prijs.
Elke dag was er verse vis, omdat er ook was speervissers in het hotel verbleven

patrick

• Verbleef: mei 2015, reisde alleen