2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 392
eDreamsUS$ 392
Orbitz.comUS$ 441
Trip.comUS$ 441
TravelocityUS$ 441
Agoda.comUS$ 392
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooie plek net buiten het wel erg drukke en toeristische Jaco, waar je via een lange mooie oprit uitkomt op een wat hoger gelegen hotel met een restaurant met prachtig uitzicht. Verder heerlijke lunch tegen normale prijzen. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Manager_VillaCaletas, General Manager van Hotel Villa Caletas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Dear Friends, thank you so much for your very nice review !! We are looking forward for your next visit in magical Costa Rica and the hotel. Pura Vida !! manager@villacaletas.com

Beoordeeld op 27 september 2017

Wij hadden een kamer met infinity pool (suite) en deze was echt fantastisch. De kamer was klein, het grote bed nam de voornaamste ruimte in, maar dat was niet erg. Vanuit het bed uit je door het grote raam uitzicht op je zwembad, palmbomen, bergen en in de verte zelfs een klein beetje zee. Dat is zo fijn wakker worden. Het zwembad was heerlijk en zo mooi aangelegd. Heerlijk genoten van onze suite. Het personeel is onwijs vriendelijk. Ze hadden zelfs onze autoband opgepompt, voordat we zelf doorhadden dat deze leeg was. Het eten is heerlijk en de cocktails waanzinnig. Vanuit de cocktailbar en het restaurant heb je zicht op de oceaan, echt prachtig!

Kamertip: De kamers van de junior suite zijn groter dan de suite, maar het zwembad maakt de kleinere kamer echt wel goed.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 december 2015 via mobiele applicatie

Aardig idee qua opzet en bouw, ligging is prachtig met ondergaande zon als terugkerend theater (er is ook een klein amfitheater), echter veel uiterlijk vertoon, met toch wel weinig inhoud zoals smaak, stijl en klasse. Dit laatste betreft ook het eten: dineren moet je elders doen. Het is allemaal pre-cooked, vlak en futloos van smaak. De bediening is supersnel, maar ook erg gehaast. Too much, too artificial. Al met al een tegenvaller.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde alleen
Manager_Caletas, General Manager van Hotel Villa Caletas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2016

Beste vrienden, ik dank u hartelijk voor uw beoordeling, we zijn blij om te weten dat u ons eigendom en het uitzicht genoten. We zijn van plan om uw opmerkingen over het eten van onze chef-kok te delen en zal harder werken. Wij hopen dat u nog een kans in de toekomst geven. Beste wensen.

Beoordeeld op 1 januari 2015 via mobiele applicatie

We waren getipt door vrienden van ons: Vila Caletas daar moet je geweest zijn, alleen al voor het uitzicht!
Dus daar gingen we dan: de oprit van 1,5 kilometer op en met het toenemende gevoel dat we hier totaal niet op ons plek waren (veels te chique) maar eenmaal boven was het uitzicht adembenemend, werden we zeer gastvrij ontvangen en was de lunch relatief duur maar zeker niet onbetaalbaar.
Grootste minpunt was dat onze glazen chardonnay later werden gebracht dan het eten en deze van mindere kwaliteit was dan we bij menig ander restaurant hadden gekregen.

Datum van verblijf: december 2014
Manager_Caletas, General Manager van Hotel Villa Caletas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2015

Dear friends, thank you very much for your review. We are glad to know that you enjoyed our restaurant and view. We hope you will visit us again if you come back to Costa Rica. Best regards.

Beoordeeld op 11 december 2012

Staan ruim een kwartier in een koude airco ruimte te wachten tot de receptionist klaar is met van alles en nog wat, waaronder ruzie maken aan de telefoon met een collega en het afbekken van een gast.
Maar daarna... wat een prachtige kamer, heerlijk zwembad en ja, de zonsondergang met een cocktail in het Amfi theater. Het restaurant biedt prima maaltijden en het personeel is fantastisch. Ook het ontbijt is super.
Wat minder blijft is de receptionist. Ook bij het uitchecken, kortaf, zakelijk op het onbeleefde af.
Jammer, want anders had ik het hotel als uitstekend gewaardeerd.

Datum van verblijf: november 2012