“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Jaco
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Afhalen
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier tijdens mijn verblijf in Jaco een paar keer gegeten en het was lekker! Top ontbijt en taco’s voor als lunch.

Datum van bezoek: september 2018

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met een leuk concept waar je lekkere taco’s kunt eten. Je bestelt eerst aan de bar de hoeveelheid taco’s en de inhoud (vlees, vis of vega). Daarna ga je zitten en worden de taco’s bij je tafel bezorgd. Vervolgens kan je nog bij de saladebar je taco’s afmaken met salade, saus, etc.

Datum van bezoek: juli 2018
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en voldoende eten voor een goede prijs! De burrito of sandwich met salade bar en verse ice-tea is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2017
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en goedkope taco's. Je mag de saladebar gebruiken dus kan zoveel bijvullen als je wil. Prima!

Datum van bezoek: augustus 2016
6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden de taco's niet spectaculair. Je krijgt 2 tacobroodjes met de keuze (vlees of vis) daar leggen ze een paar stukjes van op je kale taco.
Je mag bij de saladebar je verdere keuze van saus salade aardappeltjes en rijst erop doen. Voorraad wordt nauwelijks bijgehouden.
Het is zelfbediening dus niet erg gezellig en als je nog iets te drinken wilt moet je weer in de rij staan en de prijs is in verhouding tot een normaal restaurant best hoog.

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Tacobar Jaco Beach bekeken, bekeken ook

In Tacobar Jaco Beach geweest? Deel je ervaringen!