“Good food”

Geclassificeerd als nr. 28 van 188 Restaurants in Jaco
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buffet, Afhalen
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en voldoende eten voor een goede prijs! De burrito of sandwich met salade bar en verse ice-tea is zeker een aanrader!

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en goedkope taco's. Je mag de saladebar gebruiken dus kan zoveel bijvullen als je wil. Prima!

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden de taco's niet spectaculair. Je krijgt 2 tacobroodjes met de keuze (vlees of vis) daar leggen ze een paar stukjes van op je kale taco.
Je mag bij de saladebar je verdere keuze van saus salade aardappeltjes en rijst erop doen. Voorraad wordt nauwelijks bijgehouden.
Het is zelfbediening dus niet erg gezellig en als je nog iets te drinken wilt moet je weer in de rij staan en de prijs is in verhouding tot een normaal restaurant best hoog.

29 november 2015 beoordeeld

Ik ging er eigenlijk naar toe,zonder te hoge verwachtingen,het is namelijk niet echt mijn favoriete eten,maar is zeer meegevallen,was zelfs erg lekker.
De service en bediening was ook erg goed,als ik nog is in de buurt ben ,ga ik zeker nog een keer.

7 december 2014 beoordeeld

Wij zijn een aantal keer naar taco bar toegegaan om te genieten van een overheerlijke smoothie. Taco bar is leuk aangekleed met schommels aan een bar. Het eten zag er ook erg goed uit. Zeker een aanrader als jenever iets wil gaan drinken in het centrum.

Reizigers die Tacobar Jaco Beach bekeken, bekeken ook

Jaco, Jaco District

In Tacobar Jaco Beach geweest? Deel je ervaringen!