“Niet voor herhaling vatbaar”
Beoordeling van Papas and Burgers

Papas and Burgers
Geclassificeerd als nr. 22 van 194 Restaurants in Jaco
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het enige goede van dit restaurant waren de smoothies. Deze waren heerlijk . Het eten was matig en de bediening ronduit slecht en onpersoonlijk.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de reviews hier naar binnen gegaan met redelijke verwachting.
Over de beoordeling kan ik kort zijn het eten overstijgt het middelmatige niet en het bedienend personeel kan niet van elkaar afblijven , kan mij verder niet veel interesseren. Echter als de bediening echter zo ongeïnteresseerd z’n werk doet stoort het mij wel.
Voelde of wij de vervelende onderbreking van een paringsritueel tussen de serveerster en de receptionist waren !
Jammer maar nooit weer !

christopher k, Owner van Papas and Burgers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

hoi, sorry dat je een slechte ervaring hebt gehad! kan je me alsjeblieft vertellen de dag en de tijd dat je ons bezoekt, zodat ik kan praten met de mensen die bij het werken in die dienst zijn?
bedankt
Christopher

20 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hou van "papas And burgers"! Zijn heft de beste mensen en eten!! Ik vind de "veggie burger" heel goed en de "Jaco sunset" lekker!

29 november 2015 beoordeeld

Ik vond de hamburger iets minder als gemiddeld,wel vond ik de patat heel erg lekker,knapperig en smaakvol.
De bediening was goed en best wel snel,toch wel een goed soda om even snel wat fastfood te scoren.

11 november 2013 beoordeeld

Als je een plek zoekt om snel iets te eten dan zit je hier goed. Deze tent is een echte surfers-hangout, met relaxt personeel dat snel werkt.

Het eten is erg goed, vriendin nam één van de burgers die overigens grappige namen hadden die sloegen op het land en de omgeving. De burger was geweldig bevallen. Echter ik was voor de fish and chips gegaan en dat was niks anders dan wat patat en een paar stukjes vis, zelfs niet een blaadje sla. De smooties zijn wel bijzonder goed

De patat is zelf gesneden en gebakken, maar daar moet je van houden

Al met al een goede ervaring!

Reizigers die Papas and Burgers bekeken, bekeken ook

In Papas and Burgers geweest? Deel je ervaringen!