Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel voldoet aan al je verwachtingen. Prachtige eigen bungalow...fantastisch eten..en geweldig aardig personeel. Gids Luis is hier geboren en weet alles over de natuur. Zeer aan te bevelen!! Zeker de boottochtjes door het regenwoud!!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Wij verbleven in Manatus 3 nachten, wat te veel was. Alle excursies zijn gebaseerd op 2 nachten. Dit hotel is prima voor excursies en heeft een prachtige tuin met mooie bomen en dieren en mooie vogels in het wild. In de ochtend en vooravond kun je hier apen spotten. Aardige manager met een luisterend oor. Kamers zijn prima. Keuken is vooral gericht op fastfood. Meestal als wij wat wilden bestellen dan was het net op. Er was 1 ober die een kort lontje had. Mijn mening hij is de jongste ober en nog niet helemaal klaar voor dit beroep. Het moest vooral zoals hij het wilde en niet wat de gasten anders zouden willen. na het diner is er helemaal niets hier te beleven. Het personeel is naar huis en alle lichten zijn uit. Voor excursies is dit een goed hotel, kleinschalig, maar met reizende jonge kinderen, kan het tegenvallen. Matanus is een hotel en geen resort, er is in de avond hier helemaal niets te beleven. Hou er rekening mee dat het ophalen vanaf Pavona 37,50 per persoon per enkel reis is.

Datum van verblijf: augustus 2017
HotelManatus, Public Relations Manager van Manatus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017

Hartelijk dank voor deze gedetailleerde opmerkingen! We zullen uw opmerkingen in aanmerking nemen om ons werk te verbeteren. Bedankt voor het bezoeken van ons hotel!

Beoordeeld op 5 maart 2017

Fijn hotel , met prima kamer en airco , die niet al teveel lawaai maakt.
Las in andere review , dat er kieren , in de achterdeur zaten.
Heb dit opgelost , door klamboe stof mee te nemen en dit over de deur te plakken met duc tape , ging helemaal prima , heb geen beestje gezien !
Restaurant , vond ik niet helemaal fris , hiermee bedoel ik de geur van de servieten en de placemats.
Eten , was goed qua rundvlees , tonijn vond ik minder net als de te droge hamburger.
Freelance gids Luis , was erg aardig , maar soms ook wat afwezig.
We hadden erg veel mazzel met het weer , in de nacht zeer veel regen en overdag droog !!
Dit is het enige hotel , met airco en ala carte restaurant in Tortuguero.
Voor degene , die het belangrijk vinden , geen warm water bij de wasbak en geen wasbak stop.
Zagen nog grote familie brulapen , op het terrein in de bomen , ook wordt je vaak wakker van hun schitterende geluid !
De wifi was prima , we hadden het veel minder verwacht , in de jungle.

Kamertip: voor mensen die minder goed ter been zijn , vraag om een kamer vlakbij het restaurant .
Datum van verblijf: februari 2017
HotelManatus, Public Relations Manager van Manatus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2017

Hartelijk dank voor al uw opmerkingen. Als u terug te keren naar Costa Rica, we hopen dat we de mogelijkheid bieden om een betere service te verlenen.

Beoordeeld op 16 maart 2016

In oktober 2015 zijn wij onze rondreis door Costa Rica hier begonnen (2 nachten). Het had geen beter begin kunnen zijn! Wat een heerlijke plek! Heel vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten was echt super goed, zeker als je je bedenkt dat je behoorlijk afgelegen in de jungle zit waar alles per bootjes wordt vervoerd. Ook de kamers waren om door een ringetje te halen. Heel erg ruim, schoon en netjes.
Wij hadden het totaalpakket geboekt via de website van het hotel, inclusief de excursies. Dit was heel goed geregeld en de gids vertelde vol enthousiasme al zijn verhalen.
Dikke aanrader voor als je naar Tortuguero gaat! Vooral omdat dit één van de weinige kleinschalige accommodaties is daar.

Datum van verblijf: oktober 2015
HotelManatus, Public Relations Manager van Manatus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2016

Dank u voor dit antwoord u! We zijn verheugd dat u een goede tijd in Costa Rica hebben gehad.

Beoordeeld op 7 februari 2014

Een bijzonder hotel. Vooral door de ligging. Je komt er uitsluitend per boot. Het hotel is prima. Mooie kamer met alle gemakken. Buitendouche (en binnen) airco, tv, waterkoker etc. Het restaurant is goed. Veel keus en goede bediening. Op het terrein van het hotel zijn veel dieren in het wilde te Zien. Luiaards, leguanen, vlinders, veel vogels etc. Zelfs een stukje woud waar je doorheen kan lopen. Gifkikkertjes en spinnen volop te zien.
In tortuguero zijn de excursies allemaal per boot. Heel leuk en je ziet zeker veel dieren.
Een afrader is het dorpje tortuguero. Niets te beleven, vergane glorie.
Tortuguero is een van de mooiste gebieden van costa rica. Zeker aandoen dus.

Datum van verblijf: februari 2014