“Heerlijk vegetarisch eten!”
Beoordeling van Stashus con Fusion

Stashus con Fusion
Geclassificeerd als nr. 13 van 177 Restaurants in Puerto Viejo
Keukens: Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
27 augustus 2017 beoordeeld

Fantastisch restaurant wat vooral tot leven komt door de leuke en persoonlijke bediening en het heerlijke eten. Oscar was onvergetelijk; zijn introductie, uitleg en opnemen van de drankjes duurde 20 minuten. Mijn zoon van 14 vond hem geweldig! Dit maakte het bezoek zo uniek, geen neppe glimlach en snelle bediening maar een persoonlijk welkom met echt aandacht voor jou als klant. Je kan kiezen tussen heerlijke gerechten en je kan zelf aangeven hoe pittig je het wilt hebben. We zijn 3 nachten in Puerto Viejo geweest waarvan we de eerste en laatste avond hier hebben gegeten, zo goed was het!

Datum van bezoek: augustus 2017

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aziatische gerechten met een Caraïbische twist. Erg lekker gegeten, Thaise gerechten. Ook voor kinderen is er genoeg te kiezen, wraps en.d.

Datum van bezoek: juli 2017
7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een lekkere curry gegeten. Het restaurant heeft een gemoedelijke sfeer en de bediening is vriendelijk. De garnering bij het eten is fantasieloos maar het eten zelf is goed.

Datum van bezoek: juni 2017
18 augustus 2016 beoordeeld

Smakelijke curry's voor een schappelijke prijs. Prima bediening en een gezellige inrichting. Stashus confusion is een aanrader. We hebben er twee avonden achtereen gegeten

Datum van bezoek: juli 2016
11 februari 2016 beoordeeld

Grote borden vol met smakelijk eten.
De bediening was erg langzaam.
Dus als groep hebben we niet samen kunnen eten.
Ook het afrekenen duurde erg lang.

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Stashus con Fusion bekeken, bekeken ook

Punta Uva, Puerto Viejo

In Stashus con Fusion geweest? Deel je ervaringen!