“Waanzinnig!!”

Geclassificeerd als nr. 19 van 173 Restaurants in Puerto Viejo
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je trek hebt in een bord echt goeie pasta, zoek niet verder!!

Heerlijke verse pasta, met verse huisgemaakte pesto en broccoli, voor een prima prijs!

Ook het drinken was top voor elkaar, glas water van het huis en heerlijke cocktails!

26 november 2017 beoordeeld

Goede cocktails, mooie zitlocatie. Zeker de moeite waard!
Eten is goed en personeel vriendelijk en behulpzaam.

7 augustus 2017 beoordeeld

Boven kun je lekker zitten met uitzicht op de straten. De barman serveert ontzettende lekkere cocktails. Als er wat over is, krijg je er soms een klein glaasje extra bij. Het eten smaakt erg goed en de prijs is prima. Ik betaalde 8030 CRC (€12) voor een hoofdgerecht en een alcoholvrije cocktail. Wij hebben hier 2 avonden gegeten. Echt een aanrader!

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben bij Madre Tierra de beste cocktail gedronken van Puerto Viejo! Erg lekker en groot. We hebben hier ook goed gegeten. De sfeer was erg goed, het uitzicht (vanaf het bovenste gedeelte) was leuk en de ober was vriendelijk. Naderhand hebben we nog een cocktail gedronken zonder alcohol met kokoswater, een aanrader!

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je een heerlijke curry eten. Het restaurantje is niet groot maar het eten is uitstekend. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Ik vond de hot green curry erg lekker.

Reizigers die Madre Tierra Puerto Viejo bekeken, bekeken ook

Punta Uva, Puerto Viejo

Puerto Viejo, Provincie Limon

In Madre Tierra Puerto Viejo geweest? Deel je ervaringen!