18 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel met mooie kamers en een prachtige tropische tuin. Heerlijke cocktails en redelijk goed eten. Bij aankomst was onze reservering niet bekend, maar dat is netjes opgelost. Hotel is relatief duur.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
20 januari 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel met een klein aantal kamers, een eigen stukje strand, een klein zwembad en een heerlijk restaurant. Bij aankomst niet het obligate bubbel-welkomst-drankje maar een waardebon-steentje waarmee je zelfs de meeste luxe coctails op het strand kon laten bezorgen. We hadden kamer 11 en 12 en deze liggen apart van het hoofdgebouw en zijn hierdoor nog rustiger. Prima kamers met een gedeeld balkon met zitjes en hangmatten. Tip: Vraag bij het ontbijt naar "benedict eggs"!

Kamertip: Kies kamer 11 of 12 voor de meest rustige kamers
  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
28 november 2015 beoordeeld

zeer goed hotel met alles in huis om exht te relaxen.ook is zeerr rustig gelegen en toch als je naar het dorp wil ben je daar op 5 min met de taxi voor 5 dollar of 20 minutjes wandelen via het strand.
Personeel is TOP ! Ik was mijn portefeulle verloren en de tuinman had deze gevonden op het strrand en met alles er nog in en via de receptie aan mij terug bezorgd,dit heeft me zeer veel ellende bespaard.tuin,zwembad,kamers zeerr proper en goed onderhouden.
Dit hotel is zeker een aanraderr ook wat betreft prijs zit het zeker goed,1 minpuntje eten is duur tegenover in het dorp maar dat is in elk hotel zo
Groeten Paul & Inge

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
20 oktober 2015 beoordeeld

Eco vriendelijk in gerichte kamers, dus geen airco wel een ventilator.
Totaal geen last van muskieten. ondanks dat, wel een klamboe en horren voor de schutters (ramen). Er is niet erg veel kastruimte dus neem niet veel bagage mee! Op ieder balkon heb je een luie stoel en een hangmat. Badkamer is netjes het duurt wel even voor je warm water krijgt, wat wel jammer is voor het water verbruik.
Verder loop je zo via de bar naar het strand waar bedjes staan onder de parasols.
Je kan daar ook snacks en drinken krijgen dat ze vanaf de bar naar je toe brengen.
Ze hebben ook een mooi zwembad niet erg groot dus verwacht niet dat
Je s'ochtends baantjes kan gaan maken. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Hou er rekening mee dat het geen party hotel is dus zo wel in het dorp als in het hotel vroeg rustig. De bedden zijn goed geen door gezakte matrassen e.d. Geen kinderen onder de 16 jaar toegelaten. In Costa-rica is een streng rook beleid, dus roken mag alleen buiten op de daartoe aangewezen plekken.

Kamertip: Neem een kamer 1 hoog, als je het geluid van de golven rustgevend vind dan moet je een kamer boven de bar nemen. En anders kamer 11 of 12.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
1 oktober 2015 beoordeeld

Na alle putten en kuilen van de laatste kilometer hartelijk welkom geheten door de staf met welkomst cocktail die je dan wel even zelf moest halen aan de bar. De staf was heel vriendelijk en behulpzaam ,eten was er prima keuze uit 3 gerechten. Verbleven hier 5 nachten de Howler Suite mooi uitzicht op zee en tuin. Je leert hier wel leven uit je koffer want kast ruimte is er maar weinig een rotan rek met wat plankjes dat is het
Mooie tuin en een leuk klein zwembad

Kamertip: Ik zou een kamer nemen op de eerste verdieping
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner