Beoordeeld op 1 oktober 2015

Wij verbleven bij Hotel Boutique Indalo voor en na onze trip naar Bocas del Toro (Panama). Hotel Boutique Indalo is hiervoor een prima uitvalsbasis. Ondanks dat het hotel achter in een woonwijk ligt is de ligging toch prima te noemen: binnen 5 minuten loop je naar het centrum.
De kamers zijn minimalistisch ingericht, maar toch stijlvol. De kamers zijn ruim en voorzien van onder andere een koelkast, ventilator, airco en tv. In de kamers is tevens gratis gebruik te maken van de WiFi.
Vanaf de veranda zagen we nog een luiaard in een naastgelegen boom klimmen en ook een groep brulapen had bezit genomen van een aantal bomen naast het hotel. Leuk!
Via Paula hebben we een shuttle van- en naar Bocas del Toro geregeld. Paula was sowieso erg behulpzaam. De service was prima dus. Prijs/kwaliteit uitstekend!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 4 mei 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf in het hotel. De ruimte is groot, licht en open met een strakke design aankleding. Het ligt in een rustig stuk van het dorp (al hadden de buren tijdens ons verblijf een feestje) maar afstanden zijn klein en alles in het dorp is goed te belopen.

Het ontbijt was heerlijk en de medewerkers ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 30 maart 2015

Prima, strak, schoon en goed onderhouden. Minimalistisch interieur (maar daar houden wij wel van) maar de vraag is natuurlijk: hoeveel heb je nodig voor een goede nachtrust ?Niet echt veel en de bedden zijn goed (net als het sanitair). Vriendelijke en behulpzame service + een zeer goed ontbijtje. Absolute aanrader !

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 5 februari 2015 via mobiele applicatie

Alleen al de behulpzaamheid van de eigenaar verdient een extra ster! Prima en schoon, strak onderkomen in Viejo. Naast het centrum en toch uit de drukte, een heerlijk Spaans ontbijt (inbegrepen) en een warme (!!) douche wat ze bijna in geen enkel hotel of hostel in Costa Rica hebben. Een hangmat voor de deur zou het wel iets gezelliger maken, maar dit is zeker een aanrader!

Ps: geen airco maar de grote ventilatoren maken een hoop goed

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 16 februari 2014

In december 2013 hebben wij 3 nachten verbleven in dit boutique hotel. Een volgende keer zouden wij hier zo weer heen gaan. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed, niet duur en toch krijg je een kamer met een mooie moderne inrichting. Verder zijn de kamers eenvoudig maar schoon. Geen airco, maar daar hadden wij geen last van. Het hotel zit tegen het oerwoud aan waardoor je allemaal mooie vogels kan spotten en prachtige rustgevende geluiden hoort. Het ontbijt vonden wij echt heerlijk! Eenvoudig maar erg lekker van smaak, puur eten. Spaanse eigenaren waren ook erg vriendelijk en gastvrij. Wij hadden een heerlijke tijd!

Datum van verblijf: december 2013