“Helemaal top”

Keukens: Caraïben, Frans
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond was onze 1e avond van 7, en aangetrokken door de heerlijke geuren die uit de keuken kwamen zijn we bij Monli neergestreken. Geweldige avond gehad: fijne bediening die geduldig de menukaart uitlegde én de catch-of-the-day (gevangen met hun eigen vissersboot met dezelfde naam). De dagvangst was divers, zodat wij de zg. Trio-schotel namen: een paar mooie reuzengarnalen, een inktvis (die we nog nooit eerder zo mooi opgediend kregen: in 2 helften -ivm het schoonmaken - dus duidelijk herkenbaar-) en een vis naar keuze uit 4. Wij kozen de Grouper, nog nooit van gehoord maar een heerlijke volle vis. Bij alles een lekkere sauvignon blanc (de huiswijn , die per glas ging) en als verrassing bij t toetje de eerste echt heerlijk-volle koffie die we hier in Costa Rica (na 2enhalve week) geserveerd kregen. Kortom: een aanrader waar we de komende dagen vaker zullen komen!

26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurantje waar je heerlijk kunt eten! Drie keer in vijf dagen hier gegeten. Zeer vriendelijke service.

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu bijna een week in Porto Viejo en dit is veruit de beste maaltijd die we hier hebben gegeten. Naast de gebruikelijke menukaart hebben ze ook een menu van wat er die dag is gevangen. Vandaag was dat tonijn. Dit was super geweldig. Het was alsof de vis op je tong smolt. Het personeel was vriendelijk en sprak zeer goed Engels. Het eten omdat dit catch of the day was koste het iets meer. Wij waren met vijf personen en hadden allemaal hetzelfde besteld en we moesten omgerekend ongeveer €100,00 betalen. Dit lijkt duur maar vergeet niet dat een goede kwaliteit tonijn in Nederland vaak 2 tot 3 keer zo duur is. Kortom veel kwaliteit in een gezellig restaurant met vriendelijk personeel voor een goede prijs. Een echte aanrader.

5 januari 2016 beoordeeld

We hebben hier geluncht op een heel druk moment. Normaal gesproken zoeken we een plek waar veel lokale mensen zitten, maar daar zijn we in Costa Rica van afgeweken. Hun smaak is niet helemaal de onze. Naast dit restaurant zat het helemaal vol (gefrituurde vis) en bij Monli was het bijna leeg. Het zag er we gezellig uit en we zijn er gaan zitten. Zeer goede keus bleek achteraf, want alles wat we namen was bijzonder lekker. Vooral de ceviche van vis was echt overheerlijk. Ik denk dat het zwaardvis was, maar dat weet ik niet zeker. In elk geval witte vis. (4000 CRC). Maar ook de andere gerechten waren erg lekker. Een van de beste restaurants waar we deze vakantie hebben gegeten!

12 september 2015 beoordeeld

Heerlijk klein restaurantje gehouden door een Fransman en zijn Costaricaanse vrouw. Eigenaar heeft zijn eigen boot, daarom is er ook dagelijks heel verse vis. De Ceviche is heel lekker en een echte aanrader, maar ook de guacamole, en andere hapjes waren uitstekend. Gezellige sfeer, heel vriendelijk onthaal.

Reizigers die Monli Bar Restaurante and Grill bekeken, bekeken ook

Punta Uva, Puerto Viejo

Puerto Viejo, Provincie Limon

In Monli Bar Restaurante and Grill geweest? Deel je ervaringen!