“Super ontbijt tentje”

Keukens: Europees, Gezond, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hele aardige mensen. Super lekkere toast met home made boter en jam. We hadden haast maar door de behulpzaamheid van de britse eigenaar toch met een goed gevulde maag de bus in kunnen gaan. Gezellige inrichting door de grote boeken collectie. Aanrader!!!!

30 december 2017 beoordeeld

Wij hebben hier genoten van een overheerlijk ontbijt. De Britse eigenaar serveert heerlijke verse soorten ontbijt. De inrichting is top. Dit is echt een aanrader voor ontbijt! Let wel, het is wat moeilijk te vinden maar het zoeken meer dan waard!.

11 december 2017 beoordeeld

Op een regenachtige ochtend in Cafe Rico aangekomen.
Warm ontvangst en je krijgt er onmiddellijk een thee of koffie aangeboden.
Ze hebben 2 kaarten, 1 met sandwiches en 1 met andere soorten ontbijt. Gaan van Huevos Rancheros, Oatmeal Toast with jam, etc..

Wij kozen echter voor de Ana Rosa Especial.
OMG om vingers van af te likken
Een schoteltje met al het lekkerste van de wereld erop:
- Aardappel, biet, avocado, gefermenteerde look, spiegelei, kaas, gebakken banaan, gekarameliseerde ui, ...
Zeker een aanrader.

Hierna namen we nog een pannenkoek om af te sluiten. Wordt geserveerd met bloemsuiker, kaneel, huisgemaakte boter, huisgemaakte aardbeienjam.
Ook hun smoothes en ginger ale zijn super lekker klaargemaakt.

Wij zouden dit zeker aanraden aan andere koppels!

PS: met wat geluk kan je in de bomen her en der nog een eekhoorn spotten.

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier twee keer komen ontbijten! Heerlijk was het. We probeerden de Granola met yoghurt en fruit: erg veel, heel vers, gevarieerd fruit (vraag de kleine portie!); we dronken zeer goede koffie en we hadden de french toast van Bananenbrood! De honing die ze erbij doen is ook heel goed. De bediening is super vriendelijk en kan je ook een aantal dingen aanraden om te doen! Het plekje ligt net enkele meters uit het centrum, waardoor het er rustig is. Je kan er boeken ruilen, waardoor het zaakje wat doet denken aan een kleine bibliotheek!
We huurden ook fietsen en lieten onze was doen. Uitstekende service.

22 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een hele gezellige knusse plek en de beste plek om te ontbijten in de hele regio gastheer spreken Engels vriendelijk en Zeer aten ook nog heel veel leuke kleine vogeltjes in de tuin ga je naartoe

Reizigers die Cafe Rico bekeken, bekeken ook

Puerto Viejo, Provincie Limon

In Cafe Rico geweest? Deel je ervaringen!