“Beste ontbijt in Puerto Viejo”
Beoordeling van Cafe Rico

Cafe Rico
Geclassificeerd als nr. 1 van 170 Restaurants in Puerto Viejo
Keukens: Europees, Gezond, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier twee keer komen ontbijten! Heerlijk was het. We probeerden de Granola met yoghurt en fruit: erg veel, heel vers, gevarieerd fruit (vraag de kleine portie!); we dronken zeer goede koffie en we hadden de french toast van Bananenbrood! De honing die ze erbij doen is ook heel goed. De bediening is super vriendelijk en kan je ook een aantal dingen aanraden om te doen! Het plekje ligt net enkele meters uit het centrum, waardoor het er rustig is. Je kan er boeken ruilen, waardoor het zaakje wat doet denken aan een kleine bibliotheek!
We huurden ook fietsen en lieten onze was doen. Uitstekende service.

22 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een hele gezellige knusse plek en de beste plek om te ontbijten in de hele regio gastheer spreken Engels vriendelijk en Zeer aten ook nog heel veel leuke kleine vogeltjes in de tuin ga je naartoe

9 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer fantastisch gegeten hier. Probeer zeker eens de overheerlijke vruchtensappen. Ook de koffie is hier een aanrader. Maakt gebruik van zelfgemaakte jam en boter. Brits gezin dat je het beste ontbijt serveert dat je kan krijgen in Puerto Viejo.

9 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zondagochtend ontbijt. De noodzakelijke koffie(lekker),pancakes met syroop,verse mix fruitsap en dat omgeven door boeken. Leuke plek.

22 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig langs gewandeld, direct gastvrij ontvangen. Roger is een lieve man die je overal bij wil helpen en je veel kan en wil vertellen.

Het eten is heerlijk en kleinschalig! Je zit in de tuin! Bovendien is het er rustig!

Vandaag voor de 2e keer gebruik gemaakt van zijn diensten. Tevens fietsen gehuurd!
Er is er een book exchange, en hij verhuurd snorkelspulletjes. Ook verhuurd hij 2 hele mooie privé kamers! (Hier geen gebruik van gemaakt)

Kortom zeker langs gaan als je in de buurt bent!!!!!

Reizigers die Cafe Rico bekeken, bekeken ook

Puerto Viejo, Provincie Limon

In Cafe Rico geweest? Deel je ervaringen!