Cariblue Beach & Jungle Resort
US$ 221*
US$ 152*
  • Gratis parkeren
Hotel La Costa de Papito(Puerto Viejo)
US$ 99*
  • Gratis parkeren
Hotel Banana Azul(Puerto Viejo)
US$ 89*
Namuwoki Lodge(Puerto Viejo)
US$ 100*
  • Inclusief ontbijt
La Finca Chica(Cocles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 78*
US$ 109*
US$ 83*
  • Gratis parkeren
Hotel Blue Conga(Puerto Viejo)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 85*
  • Gratis parkeren
Hotel Boutique Indalo(Puerto Viejo)
US$ 73*
US$ 62*
US$ 77*
  • Gratis parkeren
Tree House Lodge(Puerto Viejo)
US$ 200*
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

's Avonds laat (na een autorit met pech) kwamen we bij Cariblue aan. Vriendelijke ontvangst. Het huisje zag er leuk uit van de buitenkant. Redelijk ruim, goed werkende airco. Groot, maar enorm krakkende bed bij elke (kleine) beweging. Douche klein en niet heel schoon. Ontbijtzaal en zwembad prima. Ook het ontbijt zelf was goed. Pad en tuin werd aan gewerkt, dat mocht ook wel. Met de auto naar het dorpje geweest om wat te eten. Eventueel waren er ook fietsen te huur. Meteen aan de overkant van de weg prachtig strand met mogelijkheden om te surfen!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is niet vies, het is niet heel erg schoon. Het is niet mooi, het is niet heel erg lelijk. Het personeel is niet onvriendelijk, maar ook niet erg attent. Tja... wat voor recentie schrijf je dan? Wij waren hier 2 nachten en dat was prima te doen. Het huisje met hangmat is leuk, maar het pad er naar toe kan wel een opknapbeurt gebruiken. Veel (lees: heel veel) spinnen en spinnenwebben en blad. Hoewel de tuinmannen wel hard werken!
De mensen bij de receptie erg vriendelijk! Locatie van hotel naar Puerto Viejo is in het donker absoluut niet te doen (ca 5 km). Ons advies: huur een fiets!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Cariblue was een van de mooiste lodges tijdens ons verblijf in Costa Rica. Prachtig huisje met eigen hangmat. Zeer vriendelijk personeel! Je kon ook fietsen huren en dit is zeer zeker een aanrader. Tip is om te gaan eten naast Cariblue, hier ligt een klein restaurantje Sol del Caribe. Heerlijk eten voor een leuke prijs!

Verbleef: juli 2017
30 juli 2017 beoordeeld

Rustig gelegen, prachtige kamers midden in een prachtige tuin! lekker zwembad en prima ontbijt! Elke ochtend om 5 uur gewekt door de brulapen! Je hebt wel een auto nodig om naar de parken te gaan. Puerto Viejo is te lopen, maar door het donker wel een uitdaging.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven met vijf mensen in het Cariblue Resort, waarbij we twee kamers in beslag namen. De ene kamer was een bungalow met twee verdiepingen die recent vernieuwd was en heel mooi ingekleed, de andere een kleine, beschimmelde, naar vocht ruikende, ongezellige kamer. Wel was een airco aanwezig. Toen we over deze kamer gingen klagen aan de receptie wegens de longklachten van 1 van de gezinsleden, werd eerst voorgesteld dat iemand van de bungalow wisselde met iemand van het groezelige kamertje. In dit laatste wil echter geen enkel bij zinnen zijnd persoon graag verblijven. Gelukkig werd hier geen probleem van gemaakt en werd ons een upgrade aangeboden van zodra een betere kamer beschikbaar was (een dag later). We kregen elk 1 handdoek, zowel te gebruiken in de kamer als in het zwembad, bovendien werd een nieuwe handdoek slechts voorzien rond vier uur in de namiddag, wat toch aan de late kant is. De stoelen aan het zwembad waren vuil en bekleed met schimmel, waardoor we de handdoek eerst hierop vuil moesten laten worden, om ons er daarna zowel aan het zwembad als na een douche in onze kamer mee te drogen. Er was nog een tweede zwembadje aanwezig aan de straatzijde van het domein, de weg hiernaartoe was echter overgroeid met mos en de trappen waren open en lagen vol met natte klei en modder. Ook de patio op het domein, ooit een gezellig plekje om te rusten, lag er nu verloederd en verwaarloosd bij. Vroeger was er ook een souvenirshop en een surfshop, maar deze waren nu voorgoed gesloten, afgedekt met scheefgetrokken blinderingen en volgestouwd met versleten matrassen. Voor deze "shop" stonden twee tafeltennistafels, met een handvol kapotte bats (nog twee goede aanwezig) en gedeukte balletjes. Ook het laken van de biljarttafel was geplooid en stond bol van het vocht. Het ontbijt was degelijk en de vrouw die eitjes en flensjes bakte, verdient een pluim. Een deel van het andere eten was echter koud en boven het brood zaten vliegjes. Wat een leuk detail was op het verder onfrisse domein, was de sprookjesachtige wensput. Ik hoop ten zeerste dat het hotelmanagement deze intensief gebruikt om te wensen dat deze plek weer een aangenaam hotel wordt voor jong en oud.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie