Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Het is niet vies, het is niet heel erg schoon. Het is niet mooi, het is niet heel erg lelijk. Het personeel is niet onvriendelijk, maar ook niet erg attent. Tja... wat voor recentie schrijf je dan? Wij waren hier 2 nachten en dat was prima te doen. Het huisje met hangmat is leuk, maar het pad er naar toe kan wel een opknapbeurt gebruiken. Veel (lees: heel veel) spinnen en spinnenwebben en blad. Hoewel de tuinmannen wel hard werken!
De mensen bij de receptie erg vriendelijk! Locatie van hotel naar Puerto Viejo is in het donker absoluut niet te doen (ca 5 km). Ons advies: huur een fiets!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Cariblue was een van de mooiste lodges tijdens ons verblijf in Costa Rica. Prachtig huisje met eigen hangmat. Zeer vriendelijk personeel! Je kon ook fietsen huren en dit is zeer zeker een aanrader. Tip is om te gaan eten naast Cariblue, hier ligt een klein restaurantje Sol del Caribe. Heerlijk eten voor een leuke prijs!

Beoordeeld op 30 juli 2017

Rustig gelegen, prachtige kamers midden in een prachtige tuin! lekker zwembad en prima ontbijt! Elke ochtend om 5 uur gewekt door de brulapen! Je hebt wel een auto nodig om naar de parken te gaan. Puerto Viejo is te lopen, maar door het donker wel een uitdaging.

Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

We verbleven met vijf mensen in het Cariblue Resort, waarbij we twee kamers in beslag namen. De ene kamer was een bungalow met twee verdiepingen die recent vernieuwd was en heel mooi ingekleed, de andere een kleine, beschimmelde, naar vocht ruikende, ongezellige kamer. Wel was een airco aanwezig. Toen we over deze kamer gingen klagen aan de receptie wegens de longklachten van 1 van de gezinsleden, werd eerst voorgesteld dat iemand van de bungalow wisselde met iemand van het groezelige kamertje. In dit laatste wil echter geen enkel bij zinnen zijnd persoon graag verblijven. Gelukkig werd hier geen probleem van gemaakt en werd ons een upgrade aangeboden van zodra een betere kamer beschikbaar was (een dag later). We kregen elk 1 handdoek, zowel te gebruiken in de kamer als in het zwembad, bovendien werd een nieuwe handdoek slechts voorzien rond vier uur in de namiddag, wat toch aan de late kant is. De stoelen aan het zwembad waren vuil en bekleed met schimmel, waardoor we de handdoek eerst hierop vuil moesten laten worden, om ons er daarna zowel aan het zwembad als na een douche in onze kamer mee te drogen. Er was nog een tweede zwembadje aanwezig aan de straatzijde van het domein, de weg hiernaartoe was echter overgroeid met mos en de trappen waren open en lagen vol met natte klei en modder. Ook de patio op het domein, ooit een gezellig plekje om te rusten, lag er nu verloederd en verwaarloosd bij. Vroeger was er ook een souvenirshop en een surfshop, maar deze waren nu voorgoed gesloten, afgedekt met scheefgetrokken blinderingen en volgestouwd met versleten matrassen. Voor deze "shop" stonden twee tafeltennistafels, met een handvol kapotte bats (nog twee goede aanwezig) en gedeukte balletjes. Ook het laken van de biljarttafel was geplooid en stond bol van het vocht. Het ontbijt was degelijk en de vrouw die eitjes en flensjes bakte, verdient een pluim. Een deel van het andere eten was echter koud en boven het brood zaten vliegjes. Wat een leuk detail was op het verder onfrisse domein, was de sprookjesachtige wensput. Ik hoop ten zeerste dat het hotelmanagement deze intensief gebruikt om te wensen dat deze plek weer een aangenaam hotel wordt voor jong en oud.

Beoordeeld op 29 december 2016

Je verblijft in een gebouw met 4 kamers, die oud en klein en klinisch zijn. Niet echt gezellig mochten de foto's anders suggereren. Het personeel is niet echt vriendelijk of behulpzaam, de obers in het restaurant ronduit chagrijnig. Het slechtste bed van onze reis, namelijk keihard.
De enige aardige ober was degene uit de beachbar, die echt alles uit de kast haalde om het gezellig te maken.
Niet voor herhaling vatbaar..

Datum van verblijf: december 2016