24 juli 2017 beoordeeld

wij hebben het ervaren als een prachtige plek, veel dieren zoals vogels, kikkers en zelfs Aqouti's lopen er rond. Het huisje is ook heel erg fijn ! Zowel de ruime veranda, de ruime leuke douche, het bed heeft een waaier en een prima bed. Als we nog eens terug gaan naar Costa Rica dan gaan we hier zeker naar terug ! De dames bij de receptie zijn ook heel erg vriendelijk en behulpzaam ( onze auto was stuk ) ! Het eten is niet goedkoop, maar wel heel erg lekker ! Als we een minpuntje mogen noemen, dan is het de koffie, die vonden we niet zo lekker,,, Het zit op loopafstand van het strand waar je ook kunt surfen en Puerto Viejo ligt ook vrij dichtbij en met een fiets die je bij de receptie kunt huren ben je er zo !

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
25 mei 2016 beoordeeld

Consequent gebruik van mooi donker en robuust hout in zijn natuurlijke vormen. Geweldig! Zo maak je iedere kamer uniek. Bedden zijn voorzien van een klamboe. Tevens een ventilator. Ruime kamer en een schitterende veranda met luie stoelen.
Rondom je huisje prachtige tuin met veel dieren om te spotten. Erg smaakvolle keuken voor zowel ontbijt als diner. Vriendelijke ontvangst.

Verbleef: april 2016
8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Op het terrein staan allerlei huisje. Wij hadden een huisje met grote veranda met hangmat. Het huisje heeft ramen maar zonder glas. Alleen luiken om dicht te doen. Bijzonder om smorgens door het licht en jungle geluiden wakker gemaakt te worden. De badkamer is bijzonder ingericht als of je in een rot zit. Geen zwembad, maar het strand is aan de overkant van de weg. Restaurant met bar bieden voldoende versnaperingen. In de tuin vliegen allerlei mooie vogels en klimmen eekhoorns in de bomen.
Algemene indruk is goed, lekker vertoeven, maar niet super luxe.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie
12 september 2015 beoordeeld

Heel aangename bungalows. Wij hadden een bungalow met 2 kamers met een mooi terras, met hangmat in een tropische tuin. Ligt vlak aan het strand (straat oversteken), en ook dicht bij Jaguar Rescue Center (zeker aan te raden!). Het restaurant in het hotel is niet speciaal, redelijk duur voor de kwaliteit die je maar krijgt. Maar in het geheel een heel aangenaam verblijf.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
31 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie en vrijstaande hutjes met alle voorzieningen die je nodig hebt. Je bent aan alle kanten echt omgeven door natuur.

Personeel is vriendelijk, eten is erg goed. De prijzen vonden we aan de hoge kant, maar je krijgt er natuurlijk wel veel voor terug.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner