“Leuk trendy restaurant”
Beoordeling van KOKi Beach Restaurant & Bar

KOKi Beach Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 15 van 173 Restaurants in Puerto Viejo
Keukens: Latijns
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met uitZicht op zee in hoofdstraat van Puerto Viejo Goede bediening, lekker cocktails en heerlijk eten.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supermooie plek, uitzicht over de baai. Prachtige cocktails en heerlijk eten. Erg vriendelijk, vlot personeel.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek, lekkere muziek maar eten viel tegen. Daarnaast waren porties veel te groot. Bediening wel heel aardig.

4 april 2018 beoordeeld

Van gans Puerto Viejo vonden we dit de meest trendy plaats om iets te eten en drinken. Zéér mooie zaak en dit hadden we eigenlijk niet verwacht in Costa Rica. Wij aten er de tonijn en deze was heerlijk! Vriendelijk personeel, lekkere wijn en op de koop toe kwam tijdens het eten een luiaard over het onderdak van de zaak gekropen. Wat een ervaring was dat. Heeft iets weg van een eetgelegenheid op Ibiza met leuke muziek. Kortweg: aanrader als je in Puerto Viejo bent!

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader!
Heerlijke cocktails. Je kunt hier heel rekaxed de middag/avond doorbrengen.
Starten met een super lekkere cocktail met lekkere hapjes en daarna dessert. Daardoor op eerste avond niet aan hoofdgerecht toegekomen maar dit de tweede avond gedaan. Heerlijk!
Per avond met 4 personen ongeveer $150,- uitgegeven maar dan verlaat je uiterst tevreden en zeer gevuld dit restaurant!
Ik verheug me op de volgende keer!

Reizigers die KOKi Beach Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Puerto Viejo, Provincie Limon
Puerto Viejo, Provincie Limon

Punta Uva, Puerto Viejo

In KOKi Beach Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!