“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van KOKi Beach Restaurant & Bar

KOKi Beach Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 17 van 173 Restaurants in Puerto Viejo
Keukens: Latijns
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
4 april 2018 beoordeeld

Van gans Puerto Viejo vonden we dit de meest trendy plaats om iets te eten en drinken. Zéér mooie zaak en dit hadden we eigenlijk niet verwacht in Costa Rica. Wij aten er de tonijn en deze was heerlijk! Vriendelijk personeel, lekkere wijn en op de koop toe kwam tijdens het eten een luiaard over het onderdak van de zaak gekropen. Wat een ervaring was dat. Heeft iets weg van een eetgelegenheid op Ibiza met leuke muziek. Kortweg: aanrader als je in Puerto Viejo bent!

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader!
Heerlijke cocktails. Je kunt hier heel rekaxed de middag/avond doorbrengen.
Starten met een super lekkere cocktail met lekkere hapjes en daarna dessert. Daardoor op eerste avond niet aan hoofdgerecht toegekomen maar dit de tweede avond gedaan. Heerlijk!
Per avond met 4 personen ongeveer $150,- uitgegeven maar dan verlaat je uiterst tevreden en zeer gevuld dit restaurant!
Ik verheug me op de volgende keer!

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Ontvangst en bediening was zeer vriendelijk. Eten werd heel netjes en sfeervol geserveerd. We hebben heerlijk gegeten en bestempelen dit restaurant als een absolute aanrader.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde hier de dry age beef 400 gram bestellen maar op het moment van bestellen vertelde de ober dat ze deze niet hadden op het moment, Kleine teleurstelling.
De ober kwam wel met een alternatief van de kaart.
Ik kreeg na mijn gevoel wat meer vlees als normaal.
Mijn partner had de surf en turf dit was ook erg lekker maar wel beetje weinig.

Het dessert wat we hebben genomen was een brownie (deze was beetje droog)
En een banana in de box (erg zoet) allebei niet heel lekker.

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit hier heerlijk en ook de bediening is oké. Het eten is oké, maar niet echt restaurant waardig. Toch een super leuke avond gehad!

Reizigers die KOKi Beach Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Punta Uva, Puerto Viejo
Puerto Viejo, Provincie Limon

In KOKi Beach Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!