“Top 👌”
Beoordeling van KOKi Beach Restaurant & Bar

KOKi Beach Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 15 van 175 Restaurants in Puerto Viejo
Keukens: Latijns
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader!
Heerlijke cocktails. Je kunt hier heel rekaxed de middag/avond doorbrengen.
Starten met een super lekkere cocktail met lekkere hapjes en daarna dessert. Daardoor op eerste avond niet aan hoofdgerecht toegekomen maar dit de tweede avond gedaan. Heerlijk!
Per avond met 4 personen ongeveer $150,- uitgegeven maar dan verlaat je uiterst tevreden en zeer gevuld dit restaurant!
Ik verheug me op de volgende keer!

Datum van bezoek: maart 2018

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Ontvangst en bediening was zeer vriendelijk. Eten werd heel netjes en sfeervol geserveerd. We hebben heerlijk gegeten en bestempelen dit restaurant als een absolute aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde hier de dry age beef 400 gram bestellen maar op het moment van bestellen vertelde de ober dat ze deze niet hadden op het moment, Kleine teleurstelling.
De ober kwam wel met een alternatief van de kaart.
Ik kreeg na mijn gevoel wat meer vlees als normaal.
Mijn partner had de surf en turf dit was ook erg lekker maar wel beetje weinig.

Het dessert wat we hebben genomen was een brownie (deze was beetje droog)
En een banana in de box (erg zoet) allebei niet heel lekker.

Datum van bezoek: februari 2018
3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit hier heerlijk en ook de bediening is oké. Het eten is oké, maar niet echt restaurant waardig. Toch een super leuke avond gehad!

Datum van bezoek: februari 2018
6 januari 2018 beoordeeld

Dit restaurant ziet er niet alleen heel hip en trendy uit, maar serveert ook nog eens heerlijk eten en goede cocktails! Absoluut het leukste restaurant dat we in Costa Rica hebben bezocht. De porties zijn wel erg groot, wij hadden veel teveel besteld.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die KOKi Beach Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Puerto Viejo, Provincie Limon

In KOKi Beach Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!