Suizo Loco Lodge Hotel & Resort
  • Gratis internet
  • Aan het strand
  • Inclusief ontbijt
19 augustus 2015 beoordeeld

Deze zomer hebben we drie weken rondgetrokken door Costa Rica met ons gezin van man, vrouw en twee dochters van 13 en 16 jaar oud. Suizo Loco was onze laatste bestemming van de in totaal 7 bezochte locaties tijdens onze rondreis en was oprecht "Last Best". De ontvangst van Daniël en zijn personeel, was war, hartelijk, persoonlijk en uiterst gastvrij, waardoor we direct een welkom gevoel kregen. De lodges op het resort waren keurig verzorgd, schoon en uitgerust met twee ventilatoren, een kluisje en koelkast. Het terrein lag er goed verzorgd bij en was door de vele bezoekende dieren al een attractie op zich. Avondeten was elke avond optioneel maar prima verzorgd door zijn betrokken en vriendelijke personeel, waardoor we graag elke avond gewoon op het park zijn blijven eten. Ook Betty heeft haar uiterste best gedaan om de door ons gevraagde excursies (wensen die best lastig waren om in te vullen) te leveren en was daar ook zeker in geslaagd.
We kregen zelfs de privé auto van de eigenaar om één van de excursies in te vullen en werden bij vertrek uitgezwaaid door het voltallige personeel alsof we vertrekkende vrienden waren.
Iedereen die naar Costa Rica gaat, kunnen we van harte aanbevelen om Suizo Loco in Cahuita bij het reisbureau aan te vragen als verplichte locatie om te bezoeken.
Oh ja, als je er dan toch bent, vraag of ze een excursie voor je boeken bij Sherman Tours in Manzanillo; dolfijnen spotten en kleine tonijnen vangen op zee met het echte Pura Vida gevoel.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
27 oktober 2013 beoordeeld

Onlangs 3 nachten verbleven, prachtig gelegen, kwamen erg laat aan, maar geen probleem er kon nog iets lekkers gemaakt worden. eigenaars zeer vriendelijk en meelevend, mooi gelegen bij dorp en strand.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
6 september 2013 beoordeeld

Het Hotel ligt op een mooie plek binnen het Caribische gebied van Costa Rica.
Me hadden het zelf niet uitgezocht omdat we met het TV programma KRO Spoorloos daar waren.
Zij hadden natuurlijk alles geregeld omdat vlak bij in een naastgelegen dorpje de ontmoeting zou plaatsvinden van mijn vrouw en haar familie.

Waarschijnlijk hadden zij dit hotel gekozen omdat het een ongelofelijk fijn uitstraling en rust met zich mee brengt.
De mensen zijn eerlijk en super aardig.
Het eten is ongelofelijk goed.

De huisjes zijn mooi en ik ben vaak op vakantie geweest in de wereld maar dit was de westerse (Zwitserse degelijkheid) kwaliteit maar
Zeer zeker met het Costa Ricaanse gevoel.

Ik kan het iedereen aanbevelen.
Het heeft ons tijdens de gespannen momenten van het programma buiten het hotel om
heel veel rust gegeven en het was net als thuiskomen maar dan 100x mooier.

Groeten Vincent en Maribel

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
19 juli 2013 beoordeeld

Deze lodge ligt op een prachtige plek aan de kust, een ware oase van prima onderhouden lodges en faciliteiten.
Een hele vriendelijke eigenaresse die het ons erg naar de zin maakte, behulpzaam bij het zoeken naar leuke eetgelegenheden in de buurt en activiteiten om te ondernemen.

Verbleef: juli 2013, reisde met familie
16 september 2012 beoordeeld

Uitstekend hotel in cahuita. Ondanks dat het zwembad gerepareerd werd en we de enige gasten in dit hotel waren, was het ons prima bevallen. We konden sochtends om 10u al de kamer in. De eigenaresse was verder ook erg behulpzaam in het regelen van een snorkel tour, direct nadat we aankwamen.

Verbleef: september 2012, reisde met een partner