Beoordeeld op 11 juli 2017

De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Deze worden dagelijks gekuist en daardoor telkens netjes in orde. Hetzelfde geldt voor de tuin, die prachtig is en tevens uitgerust met een verfrissend zwembad. Enorm veel dieren te ontdekken in de tuin en het beschermende park dat op wandelafstand ligt. De eigenaars steken met veel plezier een dag vol prachtige bezienswaardigheden in elkaar en gidsen je zelf rond!

Kamertip: Allemaal in orde!
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2015

We hebben onze 3 weekse reis afgesloten in dit guest house. Een prachtige plek, in Cahuita. De eigenaars zijn erg aardig en ondernemend. Een prachtig appartementje, fantastisch aangelegde tuin met een heerlijk zwembad. Mogelijkheid om te barbecuen. Ontbijt kan in naastgelegen lodge. We voelden ons er helemaal thuis. Schoon, vriendelijk, ruim opgezet.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 28 april 2015

Mooie ruime kamers gelegen in mooie goed onderhouden tuin. Schoon zwembad met ligbedden. Vlak bij mooi strand (50m).. Met zorg ingericht , alles aanwezig zelfs badlakens voor gebruik op het strand. Eigenaren Marise en Pierre zijn zeer behulpzaam. Twee maal met Pierre op pad geweest. Een zeer goede gids, nog nooit zoveel gezien.. En dat zonder kosten. Heerlijk gegeten in diverse restaurants in de directe omgeving van ostel. Cahuita is gezellig dorpje. En in het natonale park dus erg veel te zien ( zeker met Pierre ) ons geboekte verblijf van 3 nachten kunnen verlengen tot 5 !

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 28 januari 2015 via mobiele applicatie

Een erg mooie tuin met hier en daar een huisje en een zwembad. Alles is goed onderhouden. Heel veel vogels die rondvliegen.
In de huisjes kan je koken er is een bbq.
Wij zaten in kamer 1. En ruime kamer met extra bed een gezellig zitje buiten.
Alles is erg schoon en je lakens worden elke dag verschoond.

Dan nu het belangsrijkste en het ontzettend leuke dit verblijf:
De eigenaren nemen echt alle tijd voor je. Niets is te veel moeite. Knap als je bedenkt dat ze altijd zo zijn.
We zijn met ze naar het nationale park geweest en we zijn met hun busje naar een rescue center geweest, Uvita beach en een restaurant.
Ze doen dit zonder er iets voor te vragen. Er waren ook vier anderen gasten bij wat het tot een hele gezellige dag maakte.
Ik heb echt nog nooit zo gastvrije mensen meegemaakt.

Top en als je in de buurt bent zou ik zeker hier naar toe gaan.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 30 september 2014

We hadden hier een ruime, schone kamer. De gastvrouw was zeer behulpzaam. De kinderen hebben genoten van het zwembad. De gehele plek wordt dagelijks goed onderhouden. Je kan hier niet eten, maar er is in de buurt genoeg gelegenheid om dat wel te doen.

Datum van verblijf: augustus 2014