Beoordeeld op 12 augustus 2015

We hebben onze 3 weekse reis afgesloten in dit guest house. Een prachtige plek, in Cahuita. De eigenaars zijn erg aardig en ondernemend. Een prachtig appartementje, fantastisch aangelegde tuin met een heerlijk zwembad. Mogelijkheid om te barbecuen. Ontbijt kan in naastgelegen lodge. We voelden ons er helemaal thuis. Schoon, vriendelijk, ruim opgezet.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 28 april 2015

Mooie ruime kamers gelegen in mooie goed onderhouden tuin. Schoon zwembad met ligbedden. Vlak bij mooi strand (50m).. Met zorg ingericht , alles aanwezig zelfs badlakens voor gebruik op het strand. Eigenaren Marise en Pierre zijn zeer behulpzaam. Twee maal met Pierre op pad geweest. Een zeer goede gids, nog nooit zoveel gezien.. En dat zonder kosten. Heerlijk gegeten in diverse restaurants in de directe omgeving van ostel. Cahuita is gezellig dorpje. En in het natonale park dus erg veel te zien ( zeker met Pierre ) ons geboekte verblijf van 3 nachten kunnen verlengen tot 5 !

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 januari 2015 via mobiele applicatie

Een erg mooie tuin met hier en daar een huisje en een zwembad. Alles is goed onderhouden. Heel veel vogels die rondvliegen.
In de huisjes kan je koken er is een bbq.
Wij zaten in kamer 1. En ruime kamer met extra bed een gezellig zitje buiten.
Alles is erg schoon en je lakens worden elke dag verschoond.

Dan nu het belangsrijkste en het ontzettend leuke dit verblijf:
De eigenaren nemen echt alle tijd voor je. Niets is te veel moeite. Knap als je bedenkt dat ze altijd zo zijn.
We zijn met ze naar het nationale park geweest en we zijn met hun busje naar een rescue center geweest, Uvita beach en een restaurant.
Ze doen dit zonder er iets voor te vragen. Er waren ook vier anderen gasten bij wat het tot een hele gezellige dag maakte.
Ik heb echt nog nooit zo gastvrije mensen meegemaakt.

Top en als je in de buurt bent zou ik zeker hier naar toe gaan.

Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 september 2014

We hadden hier een ruime, schone kamer. De gastvrouw was zeer behulpzaam. De kinderen hebben genoten van het zwembad. De gehele plek wordt dagelijks goed onderhouden. Je kan hier niet eten, maar er is in de buurt genoeg gelegenheid om dat wel te doen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 20 augustus 2014

Zeer comfortabele en rustige huisjes. Heerlijk om tot rust te komen. Geweldig met kinderen die na vakantie van hotel-ontbijten en buffetten nu zelf ontbijt maken in goede keuken. Strand is aan overkant van de eeg.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie